مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
۰ نفر

افزایش پزشک خانواده و حذف دفترچه بیمه سلامت در آذربایجان شرقی توسعه پیدا می‌کند.

بیمه سلامت

به گزارش همشهری آنلاین،در آذربایجان شرقی نزدیک به نیمی از مردم استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و در شرایط کرونایی یکی ازدغدغه های شهروندان برخورداری از خدمات درمانی با کمترین مراجعه به مراکز درمانی است.دراین زمینه بیمه سلامت نیز اقداماتی را انجام داده که شامل حذف دفترچه های کاغذی و توسعه طرح پزشک خانواده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان با بیان اینکه اقشار مختلفی در استان تحت پوشش بیمه سلامت در استان هستند گفت: بالای دو میلیون و۱۰۰هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و۹۳ دفتر خدمات بیمه گری را ارائه میدهند.

وحیدمجیدی گفت:نسخه نویسی الکترونیکی همزمان با شیوع کرونا در استان آغازشد و درحال حاضردر تمامی استان نسخه نویسی الکترونیکی انجام میشود و تاسه ماه آینده تمامی نسخه ها بایدالکترونیکی باشد.

وی اظهار کرد: صرفه جویی در کاغذ و سرعت در مدیریت درمان و بستری از نتایج این طرح است و سالانه چند میلیون برگ کاغذ صرفه جویی می‌شود.

این مسول با تاکید براینکه خدمات رایگان  درمانی برای ۴۳۰ هزار نفردرمراکز درمانی دولتی ارائه می‌شود،گفت:  برای حمایت از این افراد طرح پزشک خانواده در استان از اول مهرماه آغاز خواهد شد و فرد در مراجعه به پزشک خانواده از مزایای بیمه برخوردار می‌شود.

کد خبر 626655

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha