مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، با بیان اینکه همه بخش‌های مجموعه سینمایی پارک ملت تکمیل و آماده شده است، از افتتاح کامل آن پس از ماه رمضان، خبر داد.

اکبر تشکری نیا، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران با بیان این مطلب، گفت: همه بخش‌های این مجموعه تکمیل شده است، اما به‌دلیل اینکه ماه رمضان معمولا زمان مناسبی برای اکران فیلم در سینماها نیست، مجموعه سینمایی پارک ملت به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین مجموعه سینماهای کشور به‌طور کامل پس از این ماه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت عملیات ساخت این مجموعه، اظهار داشت: سالن‌های سینمای این مجموعه آماده و گالری آن نیز تکمیل شده است و فقط فضای سبز و بخشی از محوطه بیرونی که مربوط به ورودی اصلی از داخل پارک به مجموعه است باقی مانده که در حال آماده شدن است.

تشکری نیا از پایان طراحی پارکینگ طبقاتی این مجموعه خبر داد و اظهار داشت: پارکینگ طبقاتی این مجموعه در مراحل تصویب قرار دارد و افتتاح آن از زمان کلنگ زنی یک سال زمان می‌برد.

براساس این گزارش، مجموعه سینمایی پارک ملت در زمینی به وسعت 6 هزار متر مربع قرار دارد و با 15 هزار متر مربع زیربنا و با بنایی قوسی شکل و شیشه‌ای با ارتفاع کل 40 متر، براساس آخرین فناوری روز دنیا ساخته شده است.

بر این اساس، این مجموعه علاوه بر فضاهای جنبی و تاسیساتی، 4 سالن سینما دارد که به‌صورت قرینه، 2سالن در بالای مجموعه و 2سالن زیر زمین قرارگرفته و هر کدام با سالن‌های انتظار جداگانه، قابلیت پخش فیلم‌های مختلف را برای بازدید 300 نفر تماشاگر دارد.

کد خبر 62664

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز