استقلال در شبی که می توانست بازنده نباشد فرصت های خوب گلزنی را از دست داد تا با شکست برابر تیم فرصت طلب الهلال در نهایت حذف شود.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین دیدار تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه الزعبیل دبی و به میزبانی نماینده کشورمان برگزار شد که در نهایت برنده این دیدار آبی ها ریاض بودند. شاگردان فرهاد مجیدی در نیمه اول بازی جسورانه ای برابر الهلال به نمایش گذاشتند و حتی می توانستند برنده به رختکن بروند. در این نیمه آبی ها دوبار توسط سیاوش یزدانی و در ادامه مطهری شانس گلزنی داشتند اما در ادامه این الهلالی ها بودند که از اشتباه مرادمند استفاده کردند و به گل اول رسیدند.

در دقیقه ۳۹ پس از اشتباه مرادمند و لیز خوردن او، توپ در مقابل دروازه استقلال به راحتی به گومیس رسید و او با ضربه‌ای چیپ دروازه استقلال را در اواخر نیمه اول باز کرد تا در ادامه نیمه اول با همیننتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم استقلالی ها که حمله را در دستورکار خود قرار داده بودند روی یک ضدحمله سریع  غافلگیر شدند. در دقیقه ۵۵موسی مارگا با پاسی عرضی و دقیق، باعث شد توپ از میان چند بازیکن استقلال عبور کرده و در محوطه جریمه به الدوساری برسد تا او در موقعیتی تک به تک با حسینی، برای بار دوم دروازه استقلال را باز کند.

بعد از این گل فرهاد مجیدی دست به چند تعویض همزمان زد و قاسمی نژاد، مهدی پور،بابک مردادی و آرمان قاسمی وارد زمین شدند. بعد از این تغییرات آبی ها چندین موقعیت مسلم گلزنی به دست آوردند که موفق نشدند از آنها به درستی استفاده کنند تا در نهایت بازی با همان دوگل به سود الهلال به پایان برسد.

ترکیب استقلال:


سید حسین حسینی
عارف آقاسی (۷۹- متین کریم زاده)
سیاوش یزدانی
محمد حسین مرادمند
وریا غفوری
آرش رضاوند
زبیر نیک نفس (۵۹- مهدی مهدی پور)
جعفر سلمانی (۶۲- بابک مرادی)
امیر حسین حسین‌زاده
ارسلان مطهری (۵۹- آرمان رمضانی)

سبحان خاقانی (۴۶- امین قاسمی نژاد)
سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب الهلال


عبدالله المعیوف
یاسر الشهرانی
علی آل بلیهی
جانگ هیون سو
محمد البریک
سلمان الفرج (۸۰- حمد الیامی)
ناصر الدوسری
سالم الدوسری (۸۰- محمد جهفلی)
موسی مارگا
متئوس پریرا
بافتیمبی گومیس (۷۶- صالح الشهری)


سرمربی: لئوناردو ژاردیم

کد خبر 626581

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha