فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف یک محل دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار خبر داد.

لوازم آرایشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: مدتی قبل مأموران پلیس از طریق منابع خبری و اطلاعاتی از نگهداری و دپوی لوازم آرایشی قاچاق در سعیدآباد شهریار با خبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحت دارد و بناست تعداد زیادی از این اقلام به تهران و دیگر شهرها منتقل شده و به فروش برسد.

وی با بیان اینکه در پی اطمینان از صحت گزارش، رسیدگی به موضوع به ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز سپرده شد، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم نیز با مقام قضایی انجام شد و با شناسایی انبار محل دپوی این اقلام، ماموران طی عملیاتی به این محل مراجعه کردند و بیش از ۵۰۰۰ کارتن حاوی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه در بررسی های انجام شده، مشخص شد که برخی از این لوازم آرایشی فاسد و تاریخ مصرف گذشته هم هستند، گفت: انبار مذکور پلمپ و یک نفر نیز در این باره دستگیر شد که تحقیقات در خصوص دیگر افراد مرتبط همچنان ادامه دارد.

ظهیری درباره ارزش ریالی اقلام مکشوفه نیز اظهار کرد: کارشناسان مربوطه پس از بررسی لوازم آرایشی کشف شده، ارزش ریالی این اقلام قاچاق را دست‌کم ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته وی، برای فرد دستگیرشده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

کد خبر 626517

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha