گلوکال کالج اولین وبینار خود با موضوع تحصیل پزشکی در اروپا و دریافت بورسیه را به صورت رایگان برای تمام علاقه‌مندان پزشکی و تحصیل در اروپا برگزار می‌کند. این وبینار ۲ ساعته ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و در آن، شرکت کنندگان به اطلاعاتی درباره مهاجرت تحصیلی پزشکی نظیر پذیرش تحصیلی، گرفتن ویزا و اقامت دائم دست پیدا می‌کنند.

image-20210913094500-1.jpeg

درباره وبینار

گرفتن مدرک پزشکی در ایران برای بسیاری از محصلان ایرانی با وجود کنکور و رقابت سخت میان شرکت کنندگان آن، به امری دست نیافتنی تبدیل شده است. به همین خاطر دانشگاه‌های اروپایی با امکانات و سطح بالای سیستم آموزشی که دارند به مقصد بسیاری از محصلان ایرانی تبدیل شدند و آنها و خانواده‌های محصلان به دنبال راهی برای مهاجرت تحصیلی به کشورهای اروپایی و در رشته‌های مختلف پزشکی هستند.

به عنوان مثال، دوره تحصیل دندان پزشکی در اروپا به دلیل اینکه دانشگاه‌های دندانپزشکی در اروپا از قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌ها در سراسر جهان هستند، بسیار مورد توجه دانشجویان، محصلان و خانواده‌های آنها در ایران قرار گرفته است. اما این دانشگاه‌ها نیز مانند هر دانشگاه دیگری نیاز به گذراندن دوره‌های پیش نیاز و آزمون‌های ورودی دارند.

در وبینار تحصیل پزشکی در اروپا که برگزار کننده آن گلوکال کالج است، درباره همین دوره‌های پیش نیاز و تمام نیازمندی‌های تحصیل پزشکی در اروپا صحبت خواهد شد و همچنین در این وبینار، شما با دوره‌های خود گلوکال کالج که راه تضمینی ورود علاقه‌مندان پزشکی به دانشگاه‌های اروپا هستند، آشنا خواهید شد.

وبینار رایگان تحصیل پزشکی در اروپا توسط گلوکال کالج برگزار می‌شود

سخنگویان وبینار

· دکتر ثمین حاتمی، دندانپزشک و مدیرعامل گلوکال کالج

· دکتر محمد کاظمی، مدیر بخش بین‌الملل گلوکال کالج

· دکتر محمدرضا مقدم، مدیر گروه پری‌مدیکال گلوکال کالج

· خانم مریم حیدرزاده، مدیر گروه زبان گلوکال کالج

· دکتر آیدا شمبوری، دانشجوی پزشکی گدانسک کشور لهستان

· دکتر سهراب نیک آذر، مدیر ارزیابی و نظارت گلوکال کالج

این وبینار برای چه کسانی مناسب است؟

این وبینار برای تمام علاقه‌مندان به رشته پزشکی و تحصیل در دانشگاه‌های اروپایی مناسب است. همچنین خانواده دانش‌آموزان دبیرستان و پیش‌دانشگاهی نیز می‌توانند در میان شرکت کنندگان این وبینار باشند تا بیشتر با مهاجرت تحصیلی به دانشگاه‌های معتبر اروپایی آشنا شوند.

سرفصل‌های وبینار

· تحصیل رشته‌های علوم پزشکی در انگلستان

· تحصیل پزشکی در لهستان، جمهوری چک و مجارستان

· تحصیل پزشکی در ایتالیا

· دانشگاه‌های مقصد فارغ‌التحصیلان گلوکال کالج

· سیستم آموزشی ECCS گلوکال کالج

· معرفی دوره MFP گلوکال کالج

· معرفی دوره Pre-sessional گلوکال کالج

· خدمات بخش بین‌الملل گلوکال کالج در گرفتن پذیرش و ویزا

· راهنمایی و مشاوره بخش بین‌الملل گلوکال کالج برای اقامت دائم اروپا

· پاسخ‌گویی به سوالات مخاطبان

ثبت نام در وبینار

این وبینار برای تمام شرکت کنندگان رایگان است و متقاضیان حضور در این وبینار می‌توانند از ۱۳ شهریور تا ۲۴ شهریور ثبت نام خود را انجام دهند. برای شرکت در وبینار گلوکال کالج اینجا را کلیک کنید. این وبینار چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹ تا ۲۱ برگزار می‌شود.

درباره گلوکال کالج

گلوکال کالج، اولین و تنها کالج معتبر بین‎‌المللی و دارای مجوز رسمی در ایران است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرد. گلوکال کالج دوره‌های مقدماتی تحصیل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و فیزیوتراپی در دانشگاه‌های معتبر اروپایی مورد تایید وزارت بهداشت ایران را برگزار می‌کند.

دوره‌های پیش نیاز رشته‌های پزشکی برای حضور در دانشگاه‌های اروپایی نظیر MFP، دوره آمادگی آزمون IMAT ایتالیا، دوره‌های زبان انگلیسی و آیلتس همگی توسط گلوکال کالج برگزار می‌شود و حضور در این دوره‌ها تضمین قبولی و قطعی ورود به دانشگاه‌های پزشکی اروپا هستند.

کد خبر 626418

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 0
    بسیار مسخره هست. کشور خودمون بهترین آموزش و تحصیل را داره ولی این شرکت نامعلوم می خاد پول به جیب غربی ها بریزه. اون که درس خون باشه در کشور خودمون درس می خونه و نیاز به این کارها نیست.