هاشمیه متقیان، دارنده مدال طلای پرتاب نیزه مسابقات دو و میدانی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو امشب مهمان برنامه «نفس» خواهد بود.

متقیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، این برنامه در چهل‌ و یکمین قسمت خود میزبان هاشمیه متقیان، دارنده مدال طلای پرتاب نیزه مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است. هاشمیه متقیان تنها بانوی کاروان دو و میدانی ایران بود که موفق شد اولین مدال طلای تاریخ ورزش بانوان ایران در این رشته در پارالمپیک را به دست آورد و با فریادهای به یاد ماندنی خود بعد از قهرمانی در فضای مجازی بازخوردهای بسیار مثبتی را ثبت کرد.

متقیان پیش از این نیز برای ۲ بار سهمیه پارالمپیک را کسب کرده‌ بود؛ همچنین به ۲ مدال نقره پرتاب دیسک و نیزه بازی‌های پاراآسیایی، ۲ مدال طلای دیسک و نیزه مسابقات آسیایی امارات، مدال نقره پرتاب نیزه ۲۰۱۷ جهان، مدال طلای پرتاب دیسک و نقره پرتاب نیزه پاراآسیایی جاکارتا و مدال نقره پرتاب نیزه ۲۰۱۹ جهان دست پیدا کرده بود.

برنامه «نفس» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد وکارگردانی محمد پیوندی با محوریت پرداختن به زنانگی و مادرانگی، با اجرای فلورا سام هر شب ساعت ۹:۳۰ در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

کد خبر 626259

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha