وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای واکسیناسیون تهران برنامه ویژه‌ای داریم که هم تیم‌های واکسیناتور و هم مراکز واکسیناسیون باید افزایش یابد، البته تیم‌های بازرسی وزارت بهداشت از روزهای گذشته از مراکز واکسیناسیون بازدید می‌کنند.

واکسن کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت در بازدید از مرکز واکسیناسیون مجموعه ورزشی کردستان در بزرگراه کردستان تهران اظهار کرد: مردم صبح خیلی زود و قبل از بازگشایی مراکز واکسیناسیون به این پایگاه ها مراجعه نکنند. چون ساعات کار این مراکز باید تا ساعت ۲۰ ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: برخورد پرسنل مراکز واکسیناسیون با مراجعین حتما باید با احترام باشد و مردم تکریم شوند چون ما موظف به خدمتگزاری همراه با حسن خلق به مردم هستیم.

عین اللهی همچنین در بازدید از مرکز واکسیناسیون پارک ترافیک واقع در خیابان امیرآباد و گفتگو با مردم، ضمن ناکافی دانستن نیروهای این مرکز و سه تیم واکسیناتور فعال، اظهار داشت: تیم های واکسیناتور حتما باید افزایش یابند تا معطلی مردم برای تزریق واکسیناسیون وجود نداشته باشد و کار تزریق واکسن در کوتاه ترین زمان با حفظ عزت و احترام مردم انجام شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه اعلام سن برای تزریق واکسن برای جلوگیری از ازدحام جمعیت است، افزود: بازدیدهای سرزده بنده و تیم های بازرسی وزارت بهداشت از مراکز واکسیناسیون ادامه خواهد داشت.

کد خبر 626024

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha