مربی عراقی با انتخاب عکسی از سامان قدوس به شدت از رفتار بازیکنان تیم ملی کشورش انتقاد کرد.

سامان قدوس

به گزارش همشهری آنلاین شکست سنگین تیم ملی عراق برابر ایران همچنان با انتقادات تند کارشناسان  و مربیان عراقی همراه است. در همین خصوص یحیی علوان مربی عراقی از عملکرد بازیکنان تیم ملی کشورش به شدت انتقاد کرد و با انتشار تصویری از سامان به عنوان الگوی فوتبالیست حرفه ای و تصویری از قلیان کشیدن(کنایه به بازیکنان تیم ملی عراق)، نوشت: توجه به سلامتی میان بازیکن عراقی و ایرانی ببنید. برنامه ریزی برای رسیدن برای به پیروزی کاملا متفاوت است.

این مربی عراقی با انتشار این پست به شدت از نحو آمادگی بازیکنان تیم ملی کشورش برای این بازی انتقاد کرد  در مقابل به تمجید از سامان قدوس به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای پرداخت که با انجام بادکش به دنبال سلامتی اش است.

عکس | انتقاد شدید از بازیکنان عراق با عکس سامان قدوس | بادکش در برابر قلیان!

کد خبر 625816

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا کلانتری US ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    8 9
    همه تیم‌های لیگ برتر خودمون باید از اظهار نظر مربی عراقی درس بگیرند وعلت عدم موفقیت تیم خودشان را در نحوه آماده سازی تیم خودشان ببینند نه اینکه! موفقیت تیم رقیب را ناشی از حمایت‌های دستهای پنهان از تیم برنده قلمداد کنند و کمترین دلیل موفق نشدن تیم خودشان را در ضعف آماده سازی خود بدانند، علی ایحال! مربی عراقی با تحسین سامان قدوس که در مسیر آمادگی بدنی به تمرینات بیشتر از تمرین های معمولی تیمی مبادرت کرده ولی بازیکنان عراقی به استفاده از قلیان عملکرد غیر حرفه ای داشته اند که می‌تواند با تضعبف آمادگی بدنی آنها در زمین فوتبال داشته باشد
  • امیر JP ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    12 0
    اینا مگه تو اسپانیا اردو نزده بودن ؟ چرا فسشون خوابید🤩