فرار ۶ زندانی محکوم به ابد از زندانی امنیتی در رژیم صهیونیستی، نیروهای مسلح این رژیم را به تکاپوی پیدا کردن این افراد انداخته است و تا کنون ۳ نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.

تعقیب زندانیان فراری

به گزارش همشهری آنلاین، نیروهای اشغالگر اسرائیل به دنبال ۶ نفری که از زندان این رژیم گریختند بامداد امروز، چهارشنبه، به مناطق و روستاهای نزدیک جنین حمله کردند و تعدادی از بستگان آنها را دستگیر کردند.

منابع رسانه‌ای فلسطین نیز گزارش دادند که نیروهای اشغالگر، دستگیری بستگان زندانیان گریخته از زندان جلبوع را آغاز کرده‌اند.

خبرنگار المیادین نیز گفت: «نیروهای اشغالگر در جستجوی افراد آزاد شده در روستاهای جنین، کرانه باختری و شهر حیفا ایست و بازرسی مستقر کرده و مغازه‌ها، خودروها و دوربین‌های نظارتی را مورد بازرسی قرار داده‌اند.»

روز گذشته، رزمندگان مقاومت جهاد اسلامی و تیپ شهدای الاقصی با استقرار در اردوگاه جننین خود را برای مقابله با حمله احتمالی اشغالگران آماده کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی، تا کنون ۳ مرد جوان از روستای نائوره به اتهام کمک به ۶ زندانی امنیتی فراری دستگیر شده‌اند.

اشغالگران همچنین مجموعه‌ای از مجازات‌های جمعی تلافی جویانه را در همه زندان‌های این رژیم آغاز کرده است.

عباس زکی، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح، عملیات فرار اسرا از زندان رژیم صهیونیستی را از بین برنده نظریه امنیت استراتژیک اردوگاه‌های کار اجباری اسرائیل دانست و دست‌یابی مجدد این رژیم به این «۶ عقاب» را امری دور از انتظار دانست.

زندان امنیتی جلبوع در کوهی باستانی و به همین نام قرار دارد که به دره‌های فلسطین و ادرن مشرف است.

منابع: المیادین و هاآرتص

کد خبر 625550
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha