چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: 17نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا و ارزاق عمومی در استان تهران آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه‌ها انواع پوشاک، کیف و کفش از 10 تا 20 درصد کمتر از قیمت مشابه در بازار عرضه می‌شود

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی استان تهران در مراسم افتتاح یکی از این نمایشگاه‌ها در غرب تهران با اعلام این خبر به خبرنگار واحدمرکزی خبر گفت: در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز خانوارها از جمله انواع پوشاک، کیف و کفش بعلت عرضه مستقیم و حذف واسطه‌ها از 10 تا 20 درصد کمتر از قیمت مشابه در بازار عرضه می‌شود.

بهمن حاجعلی افزود: کالاهای ویژه وزارت بازرگانی شامل لوازم التحریر، دفترچه‌های دانش آموزی، برنج، روغن، قند و شکر، گوشت قرمز و سفید و زولبیا و بامیه نیز با نرخ مصوب دولتی به اندازه کافی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی کفیت کالاهای عرضه شده را مناسب ارزیابی کرد و گفت:همه کالاها و اقلام اساسی دارای برچسب قیمت هستند و در صورتیکه مشتری از کیفیت و قیمت کالای خاصی شکایت دارد می‌تواند با مراجعه به غرفه سازمان بازرسی و نظارت همان نمایشگاه موضوع را پیگیری کند.

بهمن حاجعلی اظهار داشت: ‌از 17 نمایشگاه پاییزه در سطح استان 4 نمایشگاه در تهران شامل نمایشگاه ارم در غرب، پارک لارک در شمال حکیمیه در شرق و انبار باستانی در جنوب تهران دایر شده و ما بقی نیز در شهرستانهای استان تهران راه اندازی شده است.

وی گفت: نمایشگاه‌‌های پاییزه از 13 شهریور به مدت 10 روز از ساعت 15 تا 23 به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

براساس این گزارش مراسم افتتاحیه همزمان نمایشگاه‌های پاییزه تهران با حضور معاون وزیر بازرگانی در نمایشگاه پارک ارم که بیش از 270 غرفه عرضه کالا دارد ،عصر امروز برگزار شد. 

کد خبر 62467

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز