مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
۱ نفر

چین یکی از قطب‌های بزرگ تجارت در جهان محسوب می‌شود. به طوری که این کشور همه ساله بیشتر از هزار میلیارد دلار از صادرات کالاهای خود به سایر کشورها به دست می‌آورد.

بهترین کالاها برای واردات از چین به ایران.jpg

کشورهایی مانند ایران از طریق واردات کالاها از چین با قیمت مناسب، خریدهای جدیدی را از این کشور نموده و به سرمایه شان اضافه می کنند. بنابراین می توان گفت برای سود بیشتر در این تجارت انتخاب بهترین کالاها برای واردات از چین اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

به طوری که باید دانست پر مصرف ترین کالاها در کشور چه نوع کالاهایی است و طبق همان اقدام به تجارت و واردات کالا از چین نمود. با این حال در سال های اخیر تجربه و آمار نشان داده است که  کالاهای پر مصرف اغلب چیزهای عجیب و ارزانی هستند که به ذهن خطور نمی کند، اما سود زیادی را نصیب تجار و واردکنندگان کالا از چین نموده است.

در ادامه به بررسی بهترین کالاها برای واردات از چین می پردازیم، که می توان با تجارت و خرید آنها از بازار چین به سود هایی کلان در این زمینه رسید.

چگونه می توان از چین کالا وارد کرد؟

از آنجایی که چین کشوری است که از لحاظ اقتصادی با آمریکا رقابت می کند. بنابراین تمام کالاها در این کشور تولید شده و می توان همه کالاهای مورد نیاز از جزئی ترین تا ماشین آلات غول پیکر را در کشور چین تهیه و وارد نمود.

همینطور بررسی آمارهای سال ۹۹ نشان می دهد که چین از اصلی ترین کشورهایی است که در سال های اخیر بالاترین حجم واردات کالا به ایران متعلق به این کشور می باشد. به طوری که حدود ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار کالا در سال ۹۹ از چین وارد ایران شده و  همچنین معادل همین مبلغ و حتی بیشتر کالا نیز از ایران به کشور چین صادر گردیده است.

این چنین حجم بالای تجارت با کشور چین تجار و بازرگانان زیادی را ترغیب نموده تا کالاهای زیادی که اغلب لباس یا گوشی موبایل هستند را  از چین وارد نمایند. البته برای  وارد کردن کالا از چین نیاز است که فرد به زبان چینی و فرهنگ و قوانین تجارت با چین و سایر موارد آشنا باشد.

بنابراین بدون اطلاع از قوانین تجاری چین  نمی توان نسبت به واردات کالا از این کشور اقدام نموده و سود کلانی را از این طریق به دست آورد.

همچنین برای وارد کردن کالا از چین باید به انتخاب بهترین کالاها توجه داشت. اینکه کدام کالاها نیازهای بیشتری از کاربران را رفع می کند، در انتخاب بهترین کالای وارداتی از چین موثر است. در این باره باید گفت که تولید کنندگان چینی نیز نسبت به نیازهای مصرف کنندگان ایرانی و بازار کشورمان شناخت خوبی داشته و اجناس آنها با سلیقه ایرانیان همخوانی دارد.

از آنجایی که بخش زیادی از واردات کالا در ایران به دلیل همراهی نکردن کشور چین  با تحریمات می باشد. بنابراین قبل از هر انتخابی برای ورود کالاهای چینی بهتر است قوانین و مقررات تجارت را با چین را بشناسید. زیرا در غیر این صورت این پروسه بسیار سخت و زمان بر خواهد بود.

در این زمینه شرکت بازرگانی ایمن تجارت کارآمد نیز با استفاده از مشاورین مجرب و متخصص می تواند به تجار و بازرگانان جهت واردات و صادرات از چین یاری رسانده و حداکثر سودرسانی را برای آنها تضمین نماید.

کالاهای وارداتی پر مصرف از چین

کالاهای وارداتی پر مصرف از چین

برای تهیه لیست کالاهای وارداتی پر مصرف از چین بهتر است به سراغ وب سایت اتاق بازرگانی تهران بروید. این سایت کالاهای وارداتی از چین را که حجم زیادی از واردات از این کشور را تشکیل داده اند، را در پنج دسته مهم تقسیم می کند.

این پنج دسته شامل لوازم جانبی اتومبیل، قطعات صنعتی و ماشین آلات، مواد اولیه شیمیایی و معدنی، قطعات ساختمانی و لوازم خانگی و کاغذ می باشند.

واردات جزئی از چین نیز شامل موبایل و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، قطعات و لوازم پلاستیکی، وسایل مربوط به خیاطی، کاغذ دیواری و موارد مشابه، لوازم خانگی، انواع وسایل روشنایی و لامپ، انواع شیرآلات و اتصالات لوله کشی، لباس مردانه و زنانه، پارچه و انواع مختلف آن، و پیچ مهره هستند، که تجار می توانند با وارد کردن آنها نیازهای خاصی از مصرف کنندگان ایرانی را تامین نموده و سود زیادی از این طریق به دست آورند.

شرکت ایمن تجارت کارآمد لیست کالاهای وارداتی را در اختیار تجارت بازرگانانی که قصد تجارت و واردات و صادرات کالا از چین را دارند قرار داده و با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه مشاوره انتخاب بهترین کالاهای وارداتی از چین آنها را در تجارت پرسود با چین یاری می نماید.

کالاهای وارداتی پرمصرف در سال های اخیر از کشور چین

گمرک همه ساله میزان صادرات و واردات از کشورهای مختلف خارجی را به عنوان آمار به اتاق بازرگانی کشور ارائه می دهد. در سال های اخیر لیست اقلام کالاهای وارداتی از چین شامل طیف وسیع و گسترده ای از کالاهای پر مصرفی نظیر مواد غذایی ( بادام زمینی، دارچین و زنجبیل، لوبیا چیتی، سبوس و آخال گندم، مرکبات، ذرت شیرین، ژله، مربا، خوراک حیوانات آبزی، تخم سبزیجات )، خودرو ( سواری و کامیون )، لاستیک ماشین، لوازم التحریر، قرقره، نخ، کیف و لباس، دستکش، ظروف آشپزخانه و حشره کش گزارش داده شده است.

کالاهای وارداتی پرسود از چین

کالاهای وارداتی پرسود از چین

در کالاهای وارداتی از چین بیشترین سود مخصوص کالاهایی همچون ماشین آلات صنعتی، لوازم الکتریکی، لوازم یدکی خودرو. انواع خودروی سنگین، و خودروهای سواری، انواع پوشاک، محصولات عمده کشاورزی، محصولات حوزه ساخت و ساز، انواع آهن آلات، اسباب بازی، مرکبات، ادویه، گیاهان دارویی، لوازم خانه و آشپزخانه، دکوری و انواع باکس های تزئینی می باشد.

هزینه های واردات از چین

برای وارد کردن کالا از هر کشوری لازم است هزینه هایی را بسته به نوع مواد و کالا پرداخت نمایید. به عنوان مثال اگر کالای وارداتی به آزمایشگاه یا انبار شدن نیاز داشته باشد باید این گونه هزینه را متحمل شوید.

در اینجا به برخی از هزینه هایی که بابت خرید کالا در کشور چین مانند هر کشوری که با آنها در تبادل و تجارت هستید و باید پرداخت کنید، اشاره می کنیم. هزینه هایی مانند بازرسی کالا، هزینه های گمرکی، ثبت سفارش و تخصیص ارز، جابه جایی و حمل و نقل کالا، انبارداری، ترخیص کالا از گمرک، بیمه بار و غیره از مهم ترین و اصلی ترین این هزینه ها هستند.

گرچه که برخی از کالاها و قطعات ورودی شامل تخفیفات و معافیت هایی می باشند که در کاهش هزینه های شما موثر هستند. همچنین قیمت تمام شده کالای خریداری شده با توجه به انتخاب نوع حمل و نقل می تواند هزینه کالا را کاهش یا افزایش دهد.

با این حال شما می توانید به عنوان یک تاجر جهت کاهش هزینه های خود با مشاورین بازرگانی و مجرب در زمینه واردات و صادرات کالا مشورت نمایید، تا از این طریق تعاملات خوبی را با کشور چین جهت واردات و صادرات کالا داشته باشید.

شرکت بازرگانی ایمن تجارت کارآمد راهی مطمئن برای واردات و صادرات کالا از چین

شرکت بازرگانی ایمن تجارت کارآمد ( https://irclearance.com ) با کادری مجرب کلیه خدمات مربوط به واردات از چین مانند منبع یابی بهترین کالا، مذاکره، عقد قرارداد، بازرسی کالا، دریافت و انبارداری کالا، انجام حمل و نقل های دریایی و هوایی به مقاصد بنادر ایران و امارت و سایر امور مربوط به ترخیص را برای شما در کوتاه ترین زمان و با حداقل هزینه انجام می دهند.

کد خبر 624540

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha