سعید نمکی وزیر سابق بهداشت در مراسم تکریمش گفت: در سازمان غذا ودارو با یک مافیای شکم‌گنده دهن‌باز روبه‌رو بودیم. هزینه زیادی دادیم تا بعضی از این ریشه‌ها را نابود کنیم. ۹۵۰ میلیارد تومان بیت‌المال برای داروهایی رفت که تولیدکننده داخل داشت اما دوستانی با قیمت ۵ تا ۱۰ برابر از بیرون وارد کرده بودند!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بعد از مدتی که فرصت کردم، دست به قلم می‌شوم تا روزنگار آن چه که در دوران وزارت گذشته است بنویسم.

 سعید نمکی در مراسم تکریمش که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این وزارتخانه در حال برگزاری است افزود: خواهم گفت که در این دوران چه کسانی همراه ما بودند و چه کسانی ما را تنها گذاشتند و یا ناجوانمردانه از پشت خنجر زدند.

وی گفت: خواهم نوشت از این که دیگران چگونه خلق موج کردند و از سوی دیگر می‌خواستند کار وزارت را به جایی بکشانند که این وزارت خانه از ته رودخانه جنازه جمع کند اصلا مگر مسؤولیت واردات واکسن با وزیر است واکسن را چه کسی وارد نکرد و چرا وارد نکرد؟

دکتر نمکی افزود: در کجای دنیا وزیر بهداشت مسؤولیتش واردات واکسن است البته مسؤولیت، فراهم کردن زیرساخت هاست که آن هم فراهم شده است، اما کسانی خواستند وزارت را سیبل کنند و خود در سایه‌ای بنشینند و تماشا کنند.

وزیر سابق بهداشت خطاب به آقای دکتر بهرام عین اللهی نیز گفت: من از بخش سلامت هیچ وقت تودیع نشده ام و از این پس خود را سرباز وزیر بهداشت و او را فرمانده خودم می‌دانم و از همه می‌خواهم به آقای دکتر عین اللهی کمک کنند تا او موفق شود چرا که آبروی نظام سلامت در میان است.

کد خبر 624179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 101
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    1 8
    خسته نباشید آقای دکتر نمکی. شما دلسوزانه خدمت کردید، اجرتون با خدا. ای کاش از همون اول مرزهای زمینی و هوایی با دقت تمام کنترل می‌شد تا به این وضع گرفتار نمی‌شدیم....