امیر محمدرضا آشتیانی با ورود به وزارت دفاع و دیدار با وزیر سابق دفاع و معاونین این وزارتخانه در محل کار خود حاضر شد. 

امیر حاتمی و آشتیانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در بدو ورود به محل ستاد وزارت دفاع با قرائت فاتحه در محل یادمان شهدای گمنام این وزارتخانه با وزیر سابق دفاع، معاونین وزارت دفاع ومدیران عامل سازمان‌های این وزارتخانه دیدار کرد. 

وی سپس با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ارزشمند امیر حاتمی در طی این ۴سال گفت: امیر سرتیپ حاتمی در طی این چند سال به برنامه‌های زیادی جامه عمل پوشاند و بنده نیز ادامه دهنده راه ایشان خواهم بود. ژ

عکس | اولین روز کاری وزیر دفاع رئیسی در کنار وزیر دفاع روحانی

امیر آشتیانی با تبریک هفته دولت به همه و دولتمردان دست اندرکاران جمهوری اسلامی افزود: شایسته سالاری، توانمندی و مبارزه با فساد یکی از اولویت‌های اصلی مسئولان این دولت است و به جد نیز دنبال خواهد شد. 

وزیر دفاع با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های اصلی وزارت دفاع تقویت توان رزم از طریق ارتقای سامانه‌های دفاعی در برابر تهدیدات سخت و نیمه سخت است افزود: مجموعه وزارت دفاع در طول ۴ سال گذشته دستاوردهای خوبی را به ارمغان آورده است و ما نیز تلاش می‌کنیم در همه حوزه‌ها به ویژه در بحث تحقیقات اهتمام مضاعف داشته باشیم و بتوانیم محصولات جدیدی را طراحی، تولید و عرضه نماییم. 

وی یکی دیگر از اولویت‌های وزارت دفاع را بهره گیری جدی از ظرفیت‌های بخش دولتی، خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان عنوان کرد و گفت: هم در بحث استفاده از این ظرفیت‌های ارزشمند و هم در موضوع انتقال فناوری به مجموعه‌های کشور نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست. 

امیر آشتیانی موضوع دیپلماسی دفاعی، سلامت و مهندسی دفاعی، توجه ویژه به معیشت کارکنان و اعضای وابسته، صادرات محصولات دفاعی و بهره گیری از سرمایه‌های انسانی ارزشمند به عنوان ذخایر استراتژیک را از مهمترین اولویت‌های وزارت دفاع برشمرد و افزود: از طریق ارتباط و تعامل تنگاتنگ وزارت دفاع با مجموعه‌ی نیروهای مسلح، نیازها می‌بایست دقیقا و متناسب با خواست آن‌ها شناسایی و در این حوزه به جهش چند برابری دست یافت. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بحث تولید واکسن کرونا به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی کشور به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم گفت: مرحله تولید واکسن فخرا به مراحل پایانی خود رسیده است و انشالله در آینده بسیار نزدیک به تولید انبوه خواهد رسید.

کد خبر 623069

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha