یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
۰ نفر

شهردار منطقه ۱۲ از تأسیس و راه‌اندازی ۹ خانه‌ شهر در منطقه ۱۲ خبر داد و گفت: «شهرداری منطقه راه‌اندازی دو خانه شهر محله تختی و محله کوثر را برعهده گرفته است.

سحرقلي بيگي

راه‌اندازی هرکدام از این خانه‌ها را با رویکرد هماهنگی همه نهادهای حمایتی و خدماتی، یکی از دستگاه‌های متولی با کمک سایر اعضای ستاد به عهده می‌گیرد. این دستگاه‌ها اعم از کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال‌احمر، بنیاد احسان و شهرداری منطقه هستند.» «علی‌محمد سعادتی» افزود: «در این خانه‌ها متناسب با پهنه‌بندی‌های محله، با تعیین مسئول خانه‌ها و شهرداران کوچه، مشکلات محله احصا می‌شود و مسائل با بهره‌مندی از این ظرفیت به اطلاع مسئول خانه‌ها و مسئولان اجرایی ستاد عالی‌ می‌رسد و سپس برای حل و فصل هرکدام از آنها تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی خواهد شد.»
شهردار قلب طهران، شهرداران کوچه را جوانان زیر سی سال هر محله معرفی کرد و گفت: «دغدغه‌ای که آنها دارند و موضوعاتی که دنبال می‌کنند، موضوعاتی است که شاید از نگاه دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان کار روزانه تلقی شود، ولی برای آنها به یک مسئله محلی تبدیل می‌شود و به دنبال حل آن خواهند بود. یعنی ما از کار برای مردم به این مرحله که خود مردم امور خود را پیگیری کنند، می‌رسیم.  
 به گفته سعادتی، از ۹ خانه شهر این محله، چهار خانه یعنی خانه امداد امامزاده یحیی(ع)، خانه هلال هرندی که خانه پایلوت این طرح به شمار می‌رود، خانه شهر کوثر و خانه احسان پامنار راه‌اندازی شده و تا پایان سال خانه امداد سیروس، خانه هلال سنگلج و خانه احسان آبشار و قیام هم افتتاح خواهد شد.  
 

کد خبر 622983

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha