روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب مطلب منتشرشده در فضای مجازی در خصوص تزریق واکسن به طلاب حوزه علمیه قم بدون محدودیت سنی، توضیحاتی ارائه کرد.

حوزه علمیه

به گزارش همشهری آنلاین، ‏یک روز پس از آنکه برخی رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی به نقل از مرکز امور طلاب و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از آغاز واکسیناسیون بدون محدودیت سنی طلاب بالای ۱۸ سال خبر دادند، دانشگاه علوم پزشکی قم امروز پنجشنبه اعلام کرد که این خبر صحت ندارد و واکسیناسیون برای طلاب بالای ۴۰ سال انجام می‌شود.

در این اطلاعیه که روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم منتشر کرده، آمده است: اطلاعیه‌ای که در فضای مجازی در خصوص تزریق واکسن به طلاب حوزه های علمیه قم بدون محدودیت سنی منتشر شده، خلاف واقع و نادرست است. لازم به ذکر است در حال حاضر تنها متولدین سال ۱۳۶۰ به قبل امکان ثبت نام در سامانه Salamat.gov.ir و مراجعه به مراکز واکسیناسیون جهت دریافت واکسن دارند و واکسیناسیون سایر گروه‌های سنی متعاقباً و بعد از انتشار اطلاعیه رسمی انجام خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به گروه های شغلی واجد شرایط طبق سند ملی واکسیناسیون ابلاغی از وزارت بهداشت آمده است: واکسیناسیون طلاب بالای ۴۰ سال استان قم در مرکز تجمیعی الهادی ویژه روحانیان انجام می‌پذیرد.

کد خبر 622822

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha