پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
۰ نفر

ناگلزمان در شبی که چند به بازیکن اصلی بایرن مونیخ برای دیدار جام حذفی استراحت داده بود با نتیجه پرگل ۱۲-۰ مقابل تیم گمنام بِرِمر به پیروزی رسید.

بایرن مونیخ

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم بایرن مونیخ در شبی که یولیان ناگلزمان به تعدادی از ستاره‌های تیمش از جمله مانوئل نویر و روبرت لواندوفسکی استراحت داد، با درخشش اریک ماکسیم چوپو موتینگ و جمال موسیالا به یک یپروزی پرگل رسید و به مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی آلمان، DFB پوکال، صعود کرد.

تنها ۸ دقیقه از بازی سپری شده بود که چوپوموتینگ گل اول بازی را به ثمر رساند. این مهاجم کامرونی با زدن سه گل دیگر در دقایق ۲۵، ۳۵ و ۸۲ و دادن سه پاس گل، بهترین بازیکن میدان بود.

جمال موسیالا هم در دقایق ۱۶ و ۴۹، دو بار موفق به گلزنی شد و دیگر گل های بایرن در این دیدار را یان لوکا وارم (گل به خودی-۲۷)، مالیک تیلمان (۴۷)، لروی سانه (۶۵)، میکائیل کوآیزون (۸۰)، بونا سار (۸۶) و کورنتتن تولیسون (۸۸) به ثمر رساندند. ضمن اینکه تیم برمر از دقیقه ۷۶ با اخراج اوگو ماریو نوبیله، ۱۰ نفره شد.

بایرنی‌ها که از دو دیدار ابتدایی شان در رقابت های این فصل بوندس‌لیگا به ۴ امتیاز رسیدند، در دیدار بعدی شنبه آینده میزبان هرتابرلین خواهند بود.

کد خبر 622731

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha