مبلغی که باشگاه رئال مادرید برای خرید کیلیان ام‌باپه به پی‌اس‌جی پیشنهاد داده باعث خشم مدیران این باشگاه شده است.

لئوناردو

به گزارش همشهری‌آنلاین، همین دیشب بود که باشگاه رئال مادرید نخستین پیشنهاد رسمی خود را به ارزش ۱۶۰ میلیون یورو بابت خرید کیلیان ام‌باپه به پاری‌سن‌ژرمن مطرح کرد و این مساله باعث ناراحتی شدید باشگاه فرانسوی شده است به این خاطر که باشگاه پاریسی روی امباپه ۲۰۰ میلیون یورو قیمت گذاشته است.

مدیر ورزشی پی اس جی پاسخ تندی به باشگاه رئال مادرید داد و پیشنهاد برای کیلیان امباپه را ناکافی دانست. لئوناردو رئال را به رفتاری قانون‌شکنانه و بی‌احترامی به PSG متهم کرد.

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی امروز و در واکنش به اخبار جدایی امباپه گفت: رئال به روش‌های نادرست و غیرقانونی با اطرافیان امباپه و خود او در تماس بوده و این از نظر ما پذیرفتنی نیست. ارائه پیشنهاد یک هفته مانده به اتمام نقل و انتقالات و یک سال مانده به اتمام قرارداد بازیکن، حرف ما را ثابت می‌کند. این پیشنهاد از نظر ما کافی نیست. نمی‌خواهم رقم پیشنهادی را دقیق بگویم ولی تقریبا به همان ۱۶۰ میلیون یورویی که رسانه‌ها منتشر کرده‌اند نزدیک است. گفتم که ما ۱۸۰ میلیون یورو برای او پرداخت کرده‌ایم و با کمتر از این مبلغ راضی نیستیم. هر کاری برای حفظ امباپه انجام داده‌ایم و به فاصله یک هفته نظر ما تغییر نخواهد کرد. کیلیان جزو پروژه ماست ولی چه بماند و چه برود، تحت شرایط ما خواهد بود. اگر بخواهد برود که می‌رود ولی با شرایط درخواستی ما.

پیغام سخت پی اس جی: «برای همه بازیکنان این پیغام را داریم که اگر کسی قصد ترک باشگاه را دارد، قادر به خراب کردن رویای ما نخواهد بود. باشگاه به خوبی از خود محافظت خواهد کرد. ما در رسانه‌ها مذاکره نمی کنیم. اگر رئال از رسانه‌ها اینگونه استفاده می‌کند، به ما ارتباطی ندارد. نمی‌دانم در رئال چگونه فکر می‌کنند ولی باید بدانند که ما ۳۵ میلیون یورو باید به موناکو پرداخت کنیم. معتقدم از دو سال پیش اینگونه برنامه‌ریزی کرده‌اند که یک هفته به اتمام انتقالات، چنین پیشنهادی ارائه کنند. هدف این است که به هواداران‌شان بگویند ما تلاش مان را کردیم ولی پی‌اس‌جی پاسخ منفی داد، پس این حق را داریم که یک سال دیرتر او را رایگان جذب کنیم ولی کیلیان همیشه به ما گفته است که رایگان جدا نخواهد شد.»

پلان B در صورت جدایی امباپه: «پلان B نداریم. جو داخلی تیم مثبت است و به جانشین برای کیلیان فکر نکرده‌ایم.»

کد خبر 622690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha