سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۸:۴۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی "شهر آینده را نقاشی کنیم" از برگزاری اولین تور علمی صنعتی وی‍ژه کودکان و نوجوانان خبر داد

به گزارش همشهری آنلاین محمد تقی جلیلی با اعلام این خبر گفت: این تور به منظور آَشنایی این نسل با صنعت کشور برگزار می‌شود؛ البته در این تور سعی داریم میان صنعت و محیط زیست آشتی برقرار کنیم.

جلیلی در ادامه افزود: همچنین این تور علمی - صنعتی  فرصتی را برای هنرمندان آینده ساز این جامعه فراهم می‌کند تا در بزرگسالی صنعت را با رعایت عوامل زیست محیطی  در ذهن و مد نظر داشته باشند.

وی گفت: در این تور کودکان و نوجوانان با همکاری دبیرخانه فستیوال المللی "شهر آینده را نقاشی کنیم"  از شهرک صنعتی کاوه بازدید می کنند.

دبیر جشنواره بین‌المللی "شهر آینده را نقاشی کنیم" در ادامه خاطرنشان کرد: رده سنی کودکان و نوجوانان خلاق و علاقه مند به  هنر نقاشی بین 5 تا 16 سال  است .آنها می‌توانند با فرستادن یک قطعه عکس 4x3 که در پشت آن نام،نام خانوادگی و نام کشورشان نوشته شده است،آثار خود را در اندازه 25x35  ارائه کنند.

وی  ادامه داد: فراخوان این جشنواره فرهنگی – هنری از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری داده است و کودکان سراسر دنیا می توانند تا پایان شهریور ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بفرستند.

جلیلی اظهار داشت: همچنین موضوع و تکنینک نقاشی در این جشنواره آزاد است.همچنین بیان نوشتاری موضوع آثار باید در قالب یک جمله در پشت آن نوشته شود.

اولین جشنواره بین المللی «شهر آینده را نقاشی کنیم» با همکاری یونسکو، موزه سینما، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان برگزار می‌شود

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان واقع در تهران،میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، خیابان شانزدهم شرقی،پلاک 15 بفرستند یا برای کسب آگاهی بیشتر به وب سایت جشنواره به نشانی www.kavehfestival.com مراجعه کنند.

همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توان با تلفن 88519756  تماس بگیرند

کد خبر 62223

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز