مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
۰ نفر

پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با درج آگهی فروش خودرو، از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

دستگیری قاتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد که با درج آگهی فروش خودرو و دریافت بیعانه، بیش از یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.  

سرهنگ کارآگاه مجیدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: شهروندی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که قصد خرید خودرو از طریق آگهی های مندرج در فضای مجازی را داشته و بعد از انتخاب یک دستگاه خودروی پراید با قیمت مناسب با فروشنده تماس گرفته و مبلغ ۱۰ میلون تومان بابت بیعانه پرداخت کرده و قرار شده برای کارشناسی فنی، خودرو را به تعمیرگاه ببرند. مالباخته گفت که در بین راه، متهم او را به بهانه خرید غذا از خودرو پیاده کرد و از محل گریخت و دیگر تلفنش را جواب نداد.

سرهنگ کارآگاه مجیدی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی متهم شناسایی و مشخص شد وی به دفعات مختلف به همین شیوه از شهروندان کلاهبرداری کرده است، تصریح کرد: با هماهنگی قضایی متهم در مخفیگاهش در محدوده بزرگراه رسالت دستگیر شد و به پایگاه چهارم این پلیس انتقال یافت.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۵ فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف و اذعان کرد با درج آگهی فروش خودرو کمتر از قیمت واقعی، مالباختگان را به واریز مبلغی به عنوان بیعانه ترغیب می‌کرد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را یک میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، افزود: کشف جزئیات پرونده و سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.

کد خبر 622182

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha