فرماندار تهران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا روز شنبه ۳۰ مرداد گفت:‌ تمامی مجوزهای صادرشده در تاریخ‌های اعلام شده باطل و هیچ‌گونه مجوزی صادر نخواهد شد.

محدودیت تردد - ممنوعیت تردد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، عیسی فرهادی فرماندار و معاون استاندار تهران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا ۳۰ مرداد و منع تردد تا بامداد ۶ شهریور گفت:‌ این مصوبه برای ما لازم‌الاجراست و بر همین اساس هیچگونه مجوزی از فردا صادر نخواهد شد و از مردم عزیز تقاضا داریم برای دریافت مجوز به محل فرمانداری تهران مراجعه نکنند.

وی افزود:‌ این تصمیم مهم و جدی است و هیچ مجوزی صادر نخواهد شد. همچنین مجوزهایی که پیشتر صادر شده بودند و مربوط به تاریخ‌های اعلام شده از سوی ستاد کروناست قطعا باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

فرماندار تهران با تاکید بر تعطیلی تمامی اصناف و پاساژها از روز دوشنبه هفته جاری ( ۲۵ مرداد) تا روز شنبه هفته آینده ( ۳۰ مرداد) تصریح کرد: اصناف و پاساژها قطعا تعطیل هستند و هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. تمامی فروشگاه‌ها به جز سوپرمارکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای  (مواد غذایی) و میوه‌فروشی‌ها و  قصابی‌ها تعطیل هستند.

فرهادی همچنین از تعطیلی تمامی بانک‌ها تا روز شنبه ۳۰ مرداد خبر داد و گفت: بانک‌ها رسما تا شنبه تعطیل هستند، از مردم عزیز تهران می‌خواهیم به مصوبه اخیر که در اجرای آن جدی هستیم احترام بگذارند و از عبور و مرور خودداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  کلیه مبادی خروجی و ورودی تهران  بسته است و از ورود و خروج هرگونه خودرو به جز موارد گفته شد جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 620759

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha