فرزانه موجودی، مادر ارشا اقدسی در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر فرزندش از فریاد بی‌صدا و شنیده‌نشده او برای پذیرش حرفه بدلکاری در سینمای ایران گفت.

مادر ارشا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، مراسم تشییع و خاکسپاری ارشا اقدسی، بدلکار سرشناس کشورمان که سر صحنه یک فیلم در لبنان جان باخت، صبح امروز (جمعه ۲۲ مرداد)، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.  

فرزانه موجودی، مادر ارشا اقدسی، در این مراسم، در سخنانی گفت: تقدیر، پسر شجاعم را بر سر راه پیمان ابدی قرار داد و مسیر زندگی‌اش این‌گونه رقم خورد. ارشای من که اینک ملتی او را قهرمان شجاع می‌خوانند، در راه آرمان بلندش، جان خود را پیشکش کرد. شگفتا که جهانی این بدلکار جسور ایرانی را ستایش کردند و ابراز تاسف و تاثرِ جهانی از فقدان او، مادر را که همیشه نگران و دلواپس بود، غرق غرور و افتخار کرد. ارشا، پسر شجاع من و فریاد بی‌صدایش برای پذیرش حرفه بدلکاری در ساختار سینمای ایران یادآور می‌شود که جایگاه بدلکاری در سینمای ایران باید لحاظ شود.

او ادامه داد: ارشا، عاشق کشورش، ایران و هموطنانش بود و هرگز به مهاجرت نیندیشید. او در آخرین حرکت خود در لبنان، رکوردی بی‌سابقه به جا گذاشت و با تقدیم جان عزیزش به این رکورد دست یافت. او با لذت و هیجان زندگی کرد و با لذت و هیجان وداع گفت و اکنون در کنار استادش غنوده است. پسر نجیب سینما اکنون تا بی‌نهایتِ زمان، مجال و فرصت دارد تا مقابلِ استاد زانو بزند و بپرسد تا سر پرشورش آرام گیرد. آسوده بخواب گوهر سینمای ایران، عزیز دلِ مادر. من همیشه به وجودت افتخار خواهم کرد. دیدار دور نیست پسرم.

ارشا اقدسی، روز چهارشنبه ششم مرداد ۱۴۰۰ در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و هنگام ضبط صحنه‌ چپ‌ کردن خودرو، دچار حادثه‌ و در پی آن در بیمارستانی در بیروت بستری شد. او روز چهارشنبه ۱۳ مرداد درگذشت و امروز، جمعه ۲۲ مرداد کنار پیمان ابدی، دیگر بدلکار شناخته‌شده ایرانی و استادش در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

کد خبر 620551

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    19 0
    روحش شاد....صبر نصیب مادر..مغفرت الهی نصیب ارشا