دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن اشاره به اینکه عده‌ای برای بحران در لبنان بازارگرمی می‌کنند، از حامیان مقاومت خواست جنگ روانی و رسانه‌ای را دستکم نگیرند.

سید حسن نصرالله

به گزارش همشهری آنلاین «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود در مراسم سومین شب ماه محرم ضمن هشدار درباره جنگ روانی، گفت، عده‌ای برای بحران در لبنان  زمینه‌چینی می‌کنند.

نصرالله در ادامه چند توصیه خطاب به مردم حامی مقاومت داشت، بر اهمیت صداقت در نقل واقعیت تأکید کرد و گفت: نباید بدون دلیل بر کسی افترا ببندیم یا به کسی اتهام بزنیم، نباید به کسی ناسزا بگوییم.

وی افزود، اختلاف‌نظر با دیگری به معنای هجمه به آن فرد نیست، انتقاد یک چیز است و حمله چیزی دیگر. هر کدام از روحانیون دینی یا اصحاب رسانه اگر درباره سیاست صحبت کردند حق پاسخ به آنها را داریم اما پاسخی بدون تعرض به آن شخص. ناسزا و توهین علامت ضعف است.

نصرالله گفت، از همه مسوولان، علما و غیره در حزب‌الله انتظار می‌رود اگر اتفاقی رخ می‌دهد توضیحی درباره آن ارائه کنند. نباید جنگ روانی و رسانه‌ای را دست‌کم گرفت.

دبیرکل حزب‌الله حامیان مقاومت را به «محکم‌سازی» در برابر جنگ روانی فراخواند و از اهانت به اشخاص در پی اختلاف‌نظر برحذر داشت.

وی تأکید کرد: کشور ما در مرحله حساس و ما در نبردی سخت و مرحله‌ای طولانی قرار داریم. حامیان مقاومت باید بیدار باشند، باید هر کدام سطحی از مسؤولیت را بر عهده داشته باشیم. هر انسانی که نظرش را می‌گوید احترامش محفوظ است و توهین به وی مجاز نیست.

کد خبر 620451

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha