این نحوه استدلال توسط قاضی شعبه اول عالی ترین مرجع قضایی کشور بسیار جای تأمل دارد و با روند اصلاحی مورد اهتمام حضرتعالی سازگار نیست. انتظار این است که با استفاده از اختیارات خود دستور فرمایید این حکم مورد بازبینی قرار گیرد تا حق کسانی که به دستور نامبرده بازداشت و مورد انحاء رفتارهای وحشیانه قرار گرفتند که به جان باختن فجیع سه نفر از آنها منجر شد،

محمود صادقی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از جماران، محمود صادقی طی نامه ای برای محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه نوشت:

جناب حجةالاسلام والمسلمین محسنی اژه ای

رئیس محترم قوه قضاییه

با سلام و احترام

رویه جنابعالی طی مدت کوتاهی که از تصدی ریاست قوه قضاییه می‌گذرد حاکی از آن است که مصمم به اصلاح رویه ها در دستگاه قضایی هستید و این جای خوشوقتی فراوان دارد.

نقل شده است که قاضی محترم شعبه یک دیوان عالی کشور در حکم خود برای تبرئه سعید مرتضوی چنین استدلال کرده که: «انتساب بزه معاونت محل خدشه است، به‌خصوص اینکه دو نفر دیگر از همکاران نام‌برده که عملا در اقدامات مورد نظر دخیل بوده‌اند و حتی مباشرت در بازداشت داشته‌اند، از اتهام معاونت در قتل تبرئه گردیده‌اند...»

این نحوه استدلال توسط قاضی شعبه اول عالی ترین مرجع قضایی کشور بسیار جای تأمل دارد و با روند اصلاحی مورد اهتمام حضرتعالی سازگار نیست. انتظار این است که با استفاده از اختیارات خود دستور فرمایید این حکم مورد بازبینی قرار گیرد تا حق کسانی که به دستور نامبرده بازداشت و مورد انحاء رفتارهای وحشیانه قرار گرفتند که به جان باختن فجیع سه نفر از آنها منجر شد، اندکی اعاده گردد.

با آرزوی توفیق الهی

محمود صادقی

۱۹ مرداد ۱۴۰۰

کد خبر 620146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 16
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پپه IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    3 1
    مردحسابی چاقودسته خودش را نمی برد