سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ ۲ کارگر در پی سقوط کابین حامل آنان در یک برجِ در حال ساخت خبر داد.

سقوط مرگبار ۲کارگر از طبقه شانزدهم برجی در غرب تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: ساعت ۹:۴۳ صبح امروز حادثه سقوط از ارتفاع در یک برجِ در حال ساخت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ۲ ایستگاه را به محل حادثه واقع در میدان دریاچه، خیابان جوزانی اعزام کرد.  

وی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش‌نشانان حدود ۴ دقیقه بعد به محل رسیدند، گفت: محل حادثه یک ساختمان ۲۰طبقه در حال ساخت بود که در جریان اقدامات مربوط به ساخت و ساز دو کارگر جوان سوار با کابین فلزی شده و این کابین به وسیله یک دستگاه تاورکرین مهار شده بود.

ملکی با بیان اینکه این کابین معلق در طبقه شانزدهم این ساختمان ناگهان رها شد و به پایین سقوط کرد، افزود: شدت برخورد به حدی بود که این کابین پس از اصابت با کف تراس طیقه اول ساختمان، تراس را تخریب کرده و به پایین رفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه کابین کاملا ویران شده بود، گفت: یک کارگر ۳۰ ساله ایرانی و یک کارگر ۲۸ ساله افغانستانی در این کابین بودند که به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

به گفته وی آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت ۱۱:۱۱ امروز به ماموریت خود خاتمه داده و محل را به عوامل مربوطه تحویل دادند.

تصاویر | سقوط مرگبار ۲ کارگر از طبقه شانزدهم یک برج در تهران

تصاویر | سقوط مرگبار ۲ کارگر از طبقه شانزدهم یک برج در تهران

کد خبر 619020

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    5 0
    یاخدا