چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
۰ نفر

سرلشکر حسین سلامی درباره جریان‌سازی اخیر رسانه‌ای دشمنان گفت: به آن‌ها اخطار می‌دهیم که از گذشته درست بگیرند و بدانند پاسخ‌های ما مخرب، ویرانگر و پشیمان‌کننده است.

سردار حسین سلامی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره جریان‌سازی اخیر رسانه‌ای دشمنان اظهار کرد: به دنبال موفقیت‌های نظام، دشمنان تلاش زیادی کردند تا از این اتفاق‌هایی که در داخل کشور گاهی در بحث کمبود آب یا برق و مسائلی از این دست وجود دارد، سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: در مرحله انتقال دولت هستیم؛ متمایز از انتقال دولتی که در آمریکا صورت می‌گیرد و این انتقال دولت در ایران با وقار، سلامت و آرامش است و فرایند سیاسی را پشت سر می‌گذاریم.

وی ادامه داد: دشمنان سعی می‌کنند که برای ملت ایران یک دغدغه درست کنند؛ اما به آن‌ها اخطار می‌دهیم که از گذشته درست بگیرند؛ ۴۲ سال است ما با دشمنان مقابله می‌کنیم و امروز قوی‌تر از هر زمان و مصمم‌تر هم هستیم.

فرمانده سپاه تأکید کرد: دشمنان افکار و اندیشه باطل را از سرشان بیرون کنند؛ چرا که پاسخ‌های ما مخرب، ویرانگر و پشیمان‌کننده است و به آن‌ها توصیه می‌کنیم که وارد عرصه مقابله با ملت ایران نشوند؛ زیرا ما محکم و ثابت‌قدم هستیم.

کد خبر 618831

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha