مجموع نظرات: ۳
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
۰ نفر

در حالی که تصور می‌رفت منتخبان شورای اسلامی شهر قم برای انتخاب شهردار جدید دارای مواضع نزدیک باشند، حالا بر سر ماندن یا رفتن شهردار فعلی دچار اختلاف نظر هستند.

شهرداری قم

به گزارش همشهری آنلاین، منتخبان شورای اسلامی شهر قم پس از تأئید انتخابات شورای اسلامی شهر کمیته ۷ نفره برای انتخاب شهردار قم تشکیل دادند و رزومه ۲۱ نفر را بررسی کردند.

سخنگوی منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر قم گفت: پس از بررسی رزومه این ۲۱ نفر به ۳ گزینه نهایی رسیده‌ایم که دو نفر از آنها دارای درجه علمی استاد تمام و یکی از این افراد بومی قم است.

اگرچه مصطفی ملایی اسامی این سه گزینه را اعلام نکرده است اما یکی از این گزینه‌ها دکتر محمد مقیمی معاون دیوان محاسبات کشور است که طی نامه‌ای به سخنگوی منتخبان شورای اسلامی شهر هم از پذیرش مسئولیت شهرداری قم انصراف داد و هم از اختلاف اعضای شورای اسلامی شهر در ابقا یا رفتن شهردار فعلی پرده برداشت.

وی که از فرهیختگان قم و دارای مرتبه علمی استاد تمام است در این نامه نوشت: بعضی از اعضای محترم با استدلال اینکه آقای دکتر سقائیان‌نژاد عملکرد خوبی داشته است، خواستار ابقای ایشان شده‌اند که این موضوع منجر به بحث و جدل بین اعضای محترم شده و بیم آن می‌رود که یکپارچگی و همدلی را در بین اعضا از بین ببرد که این برای شورای ارزشی شهر مقدس قم یک آسیب جدی خواهد بود.

تمامی منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر قم از دو لیست شورای هماهنگی اصولگرایان و مجمع هم افزایی جوانان انقلابی راهی پارلمان شهری شده‌اند. کنشگران سیاسی و اجتماعی استان تصور می‌کردند منتخبان شورا برای انتخاب شهردار جدید دارای مواضع همسو هستند اما نامه دکتر مقیمی از وجود اختلاف نظر شدید در میان آنها پرده برداشت.

کد خبر 618647

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha