دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

بازیگر سریال «روزگار جوانی ۲» گفت: فصل سوم این سریال داستان فصل دوم را ادامه نمی‌دهد و ماجراهای مستقلی دارد.

روزگار جوانی3

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سعید زارعی بازیگر سریال‌های «زندگی زیباست» و «روزگار جوانی ۳» گفت: سریال روزگار جوانی ۳ ربطی به فصل یک و دو ندارد. پنج نفر دانشجوی جدید وارد یک خانه می شوند و هر بار اتفاقاتی می‌افتد. برخی تصور می‌کنند این پنج نفر فرزندان آن دانشجویان فصل یک هستند که این طور نیست.

او که در سریال زندگی زیباست نقش یک جوان عاشق را بازی می‌کند افزود: نقشم در سریال روزگار جوانی۲ متفاوت است و در این سریال بار کمدی بر دوش من است. تا حالا کمدی بازی نکرده‌ام و این نقش برایم خیلی هیجان انگیز است. من نقش یک جوان اصفهانی را دارم که با لهجه صحبت می کند.

زارعی درباره برداشت خودش از نقش سعید در سریال روزگار جوانی گفت: من نقش پسری عاشق‌پیشه را بازی کنم که از بچگی با دختری به نام شوکا (با بازی شهرزاد جعفری) آشنا ‌شده اما هیچ‌وقت نمی‌تواند احساساتش را بروز دهد و به او ابراز علاقه کند. او در موقعیتی قرار می‌گیرد که ابراز علاقه و احساسش به شوکا، منجر به ازدواج‌شان می‌شود.

زارعی با اعلام این خبر که این سریال احتمالا اواخر تابستان پخش می‌شود توضیح داد: فعلا کار به خاطر درگیری با کرونا خوابیده است. بازی آقای بیوک میرزایی تمام شده؛ ولی بقیه باید جلوی دوربین بروند.  

وی درباره نحوه انتخاب شدنش برای سریال زندگی زیباست گفت: من کارگردان تئاتر شرقی غمگین بودم که در سالن شهرزاد اجرا می‌شد. آقای جعفری این تئاتر را دیدند و به من پیشنهاد بازی در سریال را دادند.

زارعی در پاسخ به این سوال که چرا بازیگران ناشناخته انتخاب شده‌اند بیان کرد: نسل ما انگیزه ای دارد که در نسل های قبلی کمتر دیده می‌شود. آقای جعفری دغدغه معرفی بازیگران جدید را دارند و در سریال‌های خط قرمز و مسافری از هند هم همین رویکرد را داشتند.

وی با اشاره به این که در آموزشگاه سینمایی کرج دوره‌های بازیگری را گذرانده گفت: اگر آنجا چیزی یاد نمی گرفتم الان بازیگر نبودم. بچه هایی که آنجا بودند همه جزو بهترین‌ها هستند. نوید محمدزاده یکی از هنرجویان این آموزشگاه بود که در همان زمان استعداد مثال زدنی داشت.

فصل اول روزگار جوانی سال ۱۳۷۷ به‌تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به‌تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه تولید شد.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که به قصه زندگی جوانان متولد دهه ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ می‌پردازد آمده است: پس از گذشت سال‌ها، عباس‌آقا (بیوک میرزایی) تصمیم می‌گیرد که بخشی از خانه مسکونی‌اش را به تعدادی جوان دانشجو اجاره دهد. دانشجویان جدید همسایه عباس‌آقا می‌شوند، بی‌خبر از این که ...

زندگی زیباست نیز سریالی است به کارگردانی قاسم جعفری با بازی بازیگران جوان که در سال ۱۳۹۸ تولید شده‌است. این سریال هم اکنون در حال پخش است.

کد خبر 618346

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha