شهریار مغانلو، مهاجم پرسپولیس از آینده‌اش بی‌خبر است اما در گفت‌وگو با همشهری ورزشی تأکید دارد هر اتفاقی ممکن است برایش رخ دهد.

پرسپولیس

همشهری‌آنلانی - امیرحسین اعظمی

شهریار مغانلو بعد از پوشیدن پیراهن پرسپولیس خیلی زود به مهره‌ای کلیدی برای تیم قهرمان لیگ تبدیل شد. او که به‌صورت قرضی از سانتاکلارا به پرسپولیس آمد، حالا باید منتظر باشد و ببیند باشگاه پرتغالی چه تصمیمی برای آینده‌اش می‌گیرد. مبلغ بالای رضایتنامه مغانلو باعث شده تا پرسپولیسی‌ها حسابی نگران از دست دادن مهاجم مؤثر تیم‌شان باشند. با مغانلو درخصوص همین موضوع و قهرمانی پرسپولیس در لیگ گفت‌وگویی اختصاصی داشتیم.

*از اینکه برای نخستین‌بار قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن پرسپولیس به‌دست آوردی چه احساسی داری؟

خدا را هزار مرتبه شکر می‌کنم که دل هواداران را شاد کردیم و خودم هم خوشحالم تجربه بزرگی را به‌دست آوردم. ما لیاقت رسیدن به قهرمانی را داشتیم.

*فصل سختی را هم در یک سال گذشته پشت سر گذاشتید، درست است؟

من که در نیم فصل اول نبودم ولی بعد از اضافه شدن به تیم دیدم که بچه‌ها با جان و دل تلاش می‌کنند و پرسپولیس لایق این قهرمانی بود. به هر حال فشردگی بازی‌ها و درگیری پرسپولیس در ۴‌جام کار را سخت کرده بود ولی خدا را شکر که توانستیم قهرمان شویم.

*آیا از عملکرد خودت در این مدت راضی بودی؟

من همیشه سعی کردم بالاترین کیفیت خودم را نشان دهم و بازیکن مثمرثمری برای تیم باشم و دنبال امتیازهای فردی نبودم چون نتیجه گرفتن تیم برایم مهم بود. خدا را شکر که روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم که به قهرمانی ختم شد.

*برخی شاید بخواهند قهرمانی در ۵ فصل اخیر را با روش‌های مختلف زیر سؤال ببرند. نظر خودت چیست؟

من زیاد دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم. من در این فصل به پرسپولیس اضافه شدم و با صراحت می‌گویم که این تیم لایق قهرمانی بود.

*کار کردن با یحیی گل‌محمدی چطور بود؟

آقایحیی یک مربی بادانش و با کیفیت است و کمتر مربی را دیدم که اینطور آرامش داشته باشد. من از کار کردن با ایشان کاملا راضی بودم.

*در پرسپولیس مهدی عبدی نسبت به تو و عیسی آل کثیر کمتر بازی کرد. در مورد عملکرد عبدی چه صحبتی داری؟

تمام بازیکنان پرسپولیس خوب هستند و هر بازیکنی در زمین قرار می‌گرفت تلاش می‌کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشد. عبدی هم مهاجم بسیار بااستعدادی است و اگر از لحاظ روحی و روانی بیشتر روی خودش کار کند، بیشتر پیشرفت خواهد کرد.

حالا که فصل تمام‌شده خیلی‌ها منتظرند از آینده صحبت کنی. تصمیم تو چیست؟

من فعلا می‌خواهم استراحت کنم. متأسفانه مدیر برنامه‌هایم کرونا گرفته و امیدوارم هرچه زودتر خوب شود و من هم بتوانم تصمیم درستی برای آینده‌ام بگیرم.

*ولی در صفحات مجازی و رسانه‌ها خبرهایی مبنی بر حضور تو در سپاهان منتشر شده است. آیا این موضوع صحت دارد؟

من که زیاد درصفحات مجازی نیستم و تمرکزم روی پرسپولیس و شرایط تیم بود. اینکه در مورد من مطالب مختلفی نوشته می‌شود تقصیر من نیست و همانطور که گفتم فعلا استراحت می‌کنم تا یک تصمیم خوب بگیرم.

 تو با سپاهان مذاکره‌ای داشته‌ای؟

خیر، مذاکره‌ای با سپاهان نداشتم.

ظاهرا دوست داری در پرسپولیس بمانی؟

همانطور که گفتم فعلا استراحت می‌کنم و مسئله مهم دیگر این است که من تحت قرارداد باشگاه سانتاکلارا هستم و در فوتبال حرفه‌ای ممکن است هر اتفاقی بیفتد. حالا باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

*آیا در انتخاب تیم فصل بعد سانتاکلارا باید تصمیم بگیرد یا نظر تو هم مهم است؟

من زیاد دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم و الان هم منتظرم تا مدیربرنامه هایم بهبود پیدا کند تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. فعلا وضعیت من برای فصل بعد مشخص نیست ولی امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد.

*حرف خاصی باقی مانده؟

من از هواداران پرسپولیس ممنون هستم که بعد از حضورم در این تیم به خوبی حمایتم کردند و جای آنها همیشه در ورزشگاه خالی بود. امیدوارم که کرونا ریشه‌کن شود تا دوباره هواداران پرسپولیس به ورزشگاه بیایند و تیم محبوبشان را تشویق کنند.

کد خبر 618216
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مانیانی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 0
    خیلی حرفه‌ای جواب سوالا رو داده