مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

خدمات کناف سقف یکی از نام‌آشناترین سقف‌هایی به شمار می‌رود که شما چند بار نام آن را شنیده‌اید. در واقع این مدل در بین انواع آجری سقف کاذب قرار می‌گیرد و می‌توان از آن به دو شکل متحرک و همچنین ثابت ایجاد کرد. طریقه ساخت آن نیز به صورت اتصال‌هایی است که به سقف انجام می‌پذیرد. این اتصالات می‌توانند گچی و یا غیر گچی باشند.

image-20210801182243-1.jpeg

خدمات کناف سقف یکی از نام آشناترین سقف هایی به شمار می رود که شما چندین بار نام آن را شنیده اید. در واقع این مدل در بین انواع اجری سقف کاذب قرار می گیرد و می توان از آن به دو شکل متحرک و همچنین ثابت ایجاد کرد. طریقه ساخت آن نیز به صورت اتصال هایی است که به سقف انجام می پذیرد.این اتصالات می توانند گچی و یا غیر گچی باشند. این مدل از سقف ها توانسته اند مزیت ها و ویژگی های بسیار زیادی را به خود اختصاص دهند که در ادامه به بررسی تمامی آن ها می پردازیم.

از این رو اگر سازه های ساختمانی برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد ما به شما دنبال کردن این توضیحات است.اگر بخواهیم این نوع از سقف های کاذب را در مقایسه با دیگر سقف ها مورد بررسی قرار دهیم، می توان اینطور بیان کرد که مزیت این دسته بسیار بیشتر می باشد و توانسته کاربردهای بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد. از جمله این مزیت ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

۱. این سقف ها توانسته اند وزن سبکی را داشته باشند. همین مورد باعث خواهد شد تا ساختمان هیچگونه بار سنگینی را تحمل نکند.

۲. کناف کاری سقف را می توان به راحتی برداشت و در صورت نیاز آن را تعمیر کرد. همچنین این سقف ها یک پنل پشتی دارند که با دسترسی به آن می توانید تعمیرات را شروع کنید.

امروزه در معماری‌های مدرن، سقف کاذب از اهمیت بالایی برخوردار است. سقف کاذب تجهیزی است که پایین­‌تر از سقف اصلی قرار گرفته و سبب افزایش زیبایی محیط منزل یا محل کار می‌شود. البته در حال حاضر انواع مختلفی از سقف کاذب در دسترس خریداران بوده و با توجه به کیفیت و نوع طراحی دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

دیوار کناف

اجری دیوار کناف نوعی جدا کننده به حساب می آید که به اسم درای وال نیاز معرفی می گردد. این نوع از پوشش برای نوع غیر باربری که برای تقسیم فضاهای داخلی یک ساختمان استفاده می شود و همچنین دارای قاب سبک نیز می باشند. اجرای دیوار کناف که یک و یا چندین لایه صفحات روکش دار گچی بر روی آن ها پیچ شده اند. دیوار کاذب کناف به صورت پوششی می باشد که دارای خصوصیت خوب و ویژگی های بسیار بالایی است.

خدمات سقف کاذب، کناف و دیوار کناف شهام دیزاین

دیوار کناف ساخته شده از ترکیب فلز و همچنین صفحات روکش دار گچی یا سیمانی و عایق خوبی در اجرای دیوار پوش کناف نیز می باشد. از آن می توان به واسطه وجود همین عایق ها، این محصول را به عنوان بهترین نوع خشک در اندازه استانداردهای بین المللی بر شمرد. نوع خشک آن به واسطه این نوع از متریال، درزگیر، دیگر اتصالات و همچنین عایق ها از هر نوع صدا و انتقال دما جلوگیری خواهد کرد، که به همین دلیل عملکرد فوق العاده ای نیز دارند.

در اجرای دیوار کناف به صورت دو گروه وجود دارد که شامل جداکننده و نوع پوششی آن است. از لحاظ طراحی معماری و ویژگی های ساختاری هیچ نوع محدودیتی در انتخاب آن ها وجود ندارد. این محصولات انواع متفاوتی از جمله جدا کننده ساده، با مقاومت بالای مکانیکی و همچنین با عملکرد صوتی و تاسیساتی نیز دارد. همچنین نوع پوششی آن به دو نوع با سازه و بدون سازه تقسیم بندی می گردد.

سقف کاذب چیست؟

سقف کاذب با الگوبرداری از سقف آویزهایی که در قرن چهاردهم میلادی در کشور ژاپن و به منظور افزایش زیبایی معابد به کار می‌رفت طراحی شد. با شروع قرن بیستم میلادی، مهندسان آمریکایی نیز برای ساخت سقف تالارهای بزرگ مجموعه‌ای از تایل‌ها و سیستم‌های نگهدارنده را به کار می‌گرفتند. این روش تا زمان بازسازی آن مکان بسیار خوب بود. اما با فرا رسیدن زمان بازسازی و با توجه به این که دسترسی به قسمت بالایی این نوع سقف عملا غیرممکن بود، معمولا این بخش از سازه را بدون مرمت باقی می‌گذاشتند.

شرایط نصب سقف کاذب:

نصب و راه اندازی نیاز به دقت کارشناسان دارد: سقف کاذب نیاز به دقت در طراحی ، محاسبه و نصب دارد و فقط باید توسط متخصصان نصب شود.برای اتاق های کم سقف امکان پذیر نیست: باید حداقل ۸ اینچ از دیوار اصلی فاصله داشته باشد. بنابراین ، همیشه توصیه می شود که ارتفاع سقف ۱۱ فوت یا بیشتر باشد.

سقف کناف ساده چه امکاناتی در اختیار شما قرار می دهد؟

صفحات سوراخ دار و صفحات منگنه شده با سقف های کناف ساده در پوشش های مختلف موجود می باشد و امکانات مختلفی از پیکربندی داخلی معماری را ارائه می دهد. سقف های کاذب کناف می توانند هوای محیط را به روشی موثر و ماندگار بهبود بخشند. ترکیبی از گچ و زئولیت (سنگی متخلخل ریز با منشاء آتشفشانی واقع در طبیعت) در سقف های کناف ساده مورد استفاده قرار می گیرند. کناف می تواند مواد مضر و بوی هوای محیط را کاهش دهد. برای ایجاد اثربخشی به نور خورشید نیاز ندارد. سقف های کناف ساده را می توان در ساختمان های عمومی، دفاتر و هتل ها اعمال کرد.

چه چیزی باعث زیبایی در سقف های کناف ساده می شود؟

در سقف های کناف ساده، کریدور به دلیل صفحات مستطیلی، طرحی را در یک خط زیبا بر جای می گذارد. کریدور سیستمی از صفحات تعلیق است و حداکثر طول آن ۲,۴۰ متر است. سقف کاذب کناف به دلیل طراحی و کریدورهای آن برای فضاهای کوچک، کاربردی ایده آل می باشد. سقف کناف ساده، چه در خانه شما اعمال شده باشد و چه در یک ساختمان تجاری، عایق بندی این سقف می تواند محیط راحت تری را ایجاد کند. سقف کناف ساده می تواند یک کنترل عالی صدا را ایجاد کند، و همچنین از مقاومت حرارتی برخوردار است که می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه های گرمایش و سرمایش نیز کمک کند.

خدمات سقف کاذب، کناف و دیوار کناف شهام دیزاین

کناف مقرون به صرفه است یا گچ

سبکی که شما می خواهید کار کنید در جواب این سوال خیلی موثر است اما در ۹۰ درصد مواقع کناف بسیار از گچ مقرون بصرفه تر میبشاد،زیرا شما در گچ کاری هزینه های مانند میلگرد ، رابیتس کاری ، جوشکاری گچ کاری و ابزار و… دارید که به طور حتم هزینه های نهایی شما را بیشتر از Knauf خواهد کرد (هم در کارهای فلت هم دکوراتیو) ضمن آنکه حمل کناف بسیار راحت تر بوه (به علت سبکتر بودن) و هزینه کارگر کمتری میبرد اما کنافهای بسیار دکوراتیو هم با توجه به اینکه نصابی حرفه ای تر و خبره تر می طلبد می تواند به مراتب از گچ گرانتر شود که درکل پیشنهاد میکنیم اول طرح کار خود را مشخص کرده و بعد از آن تصمیم بگیرید که البته ما در ۹۵درصد موارد کناف را پیشنهاد میکنیم بدلیل مزایای بسیار زیادی که دارد.

مشاوره رایگان

نشانی دفتر:

تهران، جمالزاده شمالی،

بعد از نصرت، پلاک ۳۴۶،

طبقه سوم، بلوک A، واحد ۳

۶۶۱۲۵۹۷۱ (۰۲۱)

۸۸۵۲۸۰۴۴ (۰۲۱)

کد خبر 618154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha