مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
۰ نفر

تشخیص اینکه در زمان استراحت و خواب در شب چگونه راحت‌تر باشید امری مهم است. ممکن است آنچه راحتی فردی را تأمین می‌کند با دیگری متفاوت باشد چرا که شاید کمردردهای شما نیاز به توجهی خاص داشته باشد.

image-20210801180959-6.jpeg

تشک طبی برای افرادی که از درد کمر و مفاصل رنج می برند طراحی شده اند. این نوع دردها نیاز به توجه خاص دارند. تشک های طبی با استفاده از فناوری های خاص به بهبود و کاهش درد این افراد کمک می کند. مطالعات نشان دادند که کیفیت و استحکام تشک ها پس از گذشت ۷ سال از بین می رود. پس از ۸ ساله شدن تشک، تهیه یک تشک جدید و طبی یکی از ضروریات تأمین یک خواب راحت برای شماست.

تشک طبی و مزایای آن در فروشگاه مهد تشک

یک خواب راحت با استفاده از تشک طبی

یک تشک طبی با طراحی ویژه خود می تواند خوابی راحت را برای شما به ارمغان بیاورد.

ساختار تشک طبی

تشک های طبی با لایه های نگهدارنده متنوعی در بازار وجود دارند تا امکانات متفاوتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. در اینجا تعدادی از ساختارهای داخلی تشک های طبی را معرفی می گردد:

مموری فوم: این نوع تشک می تواند در حل مشکل افرادی که دارای دردهای کمر و ستون فقرات هستند مفید باشد.

فوم ژل : استفاده از تشک ژل دار در حس راحتی ستون فقرات و خنکی موثر است

لاتکس : تشک لاتکس به خاطر حالت فنری که دارند می توانند کمردرد را کاهش دهند.

تشک خوشخواب چه ویژگی‌هایی دارد؟

تا حالا به این فکر کردید چه چیزی یک تشک رو خوب و یک تشک رو بد برای ما جلوه می دهد؟ در واقع، یک تشک خوب چه ویژگی‌ هایی دارد؟! راحتی، دوام، فضا، جنس اسفنج، فنر و ارتفاع تشک مواردی است که یک تشک خوشخواب را به ارمغان می‌ آورد.

تشک خوشخواب طبی چه مزایایی برای بدن دارد؟

سفتی مناسب تشک طبی

همانطور که میدانیم تشک های طبی و انواع تشک خوشخواب مناسب برای دیسک کمر به صورت تخصصی طراحی می شوند و مناسب افرادی هستند که از کمر درد و یا درد مفاصل در عذابند. درجه سفتی اینگونه تشک ها جوری است که ستون فقرات افراد روی آن راحت باشد و مورد حفاظت قرار بگیرد و در عین حال قسمت های میانی بدن داخل تشک فرو نمی رود.

تشک های خوشخواب نرم برای کسانی که مشکل ستون فقرات دارند بسیار مضر است چون زمانی که روی آن می خوابند قسمت های میانی بدن در تشک فرو می رود و باعث خم شدن ستون فقرات و در نتیجه شکل غیر طبیعی آن می شود. تشک خوشخواب مناسب برای دیسک کمر نسبت به تشک های معمولی سفت تر است به همین دلیل برای افرادی که به توصیه پزشک روی زمین می خوابند مناسب است.

تشک طبی و مزایای آن در فروشگاه مهد تشک

راحتی تشک

یکی از ویژگی‎هایی که باید در یک تشک وجود داشته باشد راحتی آن خواهد بود که این ویژگی را می‎توان در تشک خوشخواب به وضوح مشاهده کرد. یک تشک مناسب و خوب باید تکیه‎گاه مناسبی برای بدن باشد و به نحوه‎ای عمل کند که ستون فقرات در همان وضعیتی که در حال ایستادن خواهند داشت را حفظ کنند.

توجه به این نکات در هنگام خرید تشک خوب می‎تواند شما در انتخاب تشکی مناسب یاری کند تا در هنگام استراحت دچار مشکلاتی چون کمر درد و یا درد ستون فقرات نشوید. زمانی که قصد تهیه یک تشک را دارید باید به نکاتی چوت وضعیت قرار گیری شانه، باسن و کمر برروی آن توجه کنید زیرا در هنگام استراحت بیشتر وزن بدن برروی این قسمت‎ها خواهد بود. تشکی مناسب به شمار خواهد آمد که بتواند راحتی فرد در زمان استراحت را فراهم سازد و از آسیب دیدن نقاط مختلف بدن جلوگیری به عمل آورد.

داشتن خوابی آرام و راحت به فرد کمک می‎کند تا در کارهای روزانه خوب بهترین عملکرد را داشته باشد و همچنین به ارتقا سلامت وی نیز کمک خواهد کرد. برای رسیدن به خوابی راحت و لذت‎بخش می‎توانید از تشک های خوشخواب استفاده کنید.

داشتن تشکی مناسب که از استانداردهای موجود در این صنعت پیروی کند و به افراد کمک کند تا با داشتن خوابی مناسب به ارتقا سلامتی جسمانی خود کمک کنند و در با بیشترین راندمان به انجام فعالیت‎های روزانه خود بپردازند.

انتخاب سرویس خواب دو نفره با کیفیت

اگر به دنبال یه سرویس خواب دونفره با طراحی ساده ، زیبا ، با کیفیت و بادوام میگردید سرویس خواب های موجود در فروشگاه مهدتشک یک انتخاب مناسب برای شماست. نمونه ای از این سرویس  خواب ها سرویس خوابی است که از چوب نئوپان و با روکش ملامینه پوشیده شده ضد خش و آب میباشد و ماندگاری بالایی دارد.

تختخواب در سرویس خواب

اولین حکم برای انتخاب یک سرویس خواب ، یک تختخواب مناسب است. این سرویس خواب به شما این امکان را میدهد که کاربردی ترین نوع تختخواب را دارا باشید.

پاتختی در سرویس خواب

گاهی یک طراحی ساده بسیار زیباتر از هزاران خلاقبت عجیب و متفاوت است. در مجموع این سرویس خواب شما شاهد این امر هستید. پاتختی ساده و خلاقانه سرویس خواب مهد تشک با فضای مناسب در کنار تخت به شما این امکان را میدهد که وسایل مورد نیاز هنگام خواب را روی آن جا دهید. چراغ خواب و مطالعه ، کتاب ، قرص و … از مواردی هستند که اکثر مردم در هنگام خواب به آنها احتیاج پیدا مبکنند.

آدرس :تهران ، میدان ولیعصر (عج)، ضلع شمال غربی ، مجتمع پردیس ، طبقه همکف ، واحد ۵۴ ، فروشگاه مهد تشک

تلفن تماس : ۸۸۴۹۷۷۶۸ – ۸۸۴۹۷۷۴۶

کد خبر 618152

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن رستمی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    سلام مهدتشک مثل کالای خواب رویان نمایندگی رسمی تشک خوشخواب است؟