مجموع نظرات: ۰
شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
۰ نفر

مراسم تجلیل از محمد پاشایی قهرمان بدنساز جهان در دهستان برزند شهرستان گرمی برگزار شد.

گرمی بدنسازی

به گزارش همشهری آنلاین، در این مراسم که فرماندار گرمی، نماینده شهرستان در مجلس، بخشدار و روسای ادارات شهرستان، پیشکسوتان و اهالی منطقه حضور داشتند از افتخارآفرینی محمد پاشایی با 6 مدال جهانی و اروپایی تجلیل شد.

علی بهشتی فرماندار گرمی در این مراسم اظهار کرد: شناخت سرمایه انسانی و نخبگان گام اول در توسعه هر منطقه است چرا که با معرفی این نخبگان جوانان انگیزه و الگو می گیرند و حضور نخبگان در شهرستان باعث دلگرمی اهالی شهرستان می شود.

وی افزود: قدر نهادن به سرمایه های انسانی باید تبدیل به یک فرهنگ شود اگر اسم این افتخارآفرینان در معابر و میادین شهر نباشد جوانان و آیندگان چگونه آنها را به یاد خواهند آورد.

محمد پاشایی در این مراسم اظهار کرد: ورزشکاران اگر برای رسیدن به هدفی تلاش می کنند تنها برای خودشان نیست بلکه آن لحظه مردم اولویت اول یک قهرمان است و سعی می کند باعث دلخوشی افتخار مردم خود باشد.

وی افزود: در کنار مردم و با دیدن لطف و محبت آنها تمام خستگی چندین ساله از تن من رفت چرا که به عشق این مردم در صحنه های رقابت حاضر شده ام.

این قهرمان ورزشی در مورد وضعیت ورزش شهرستان گرمی و استان اردبیل اظهار کرد: در سال های اخیر شاهد افت ورزش کشتی فرنگی اردبیل در سطح بین المللی و ملی بوده ایم که مهم ترین دلیل افت آن غفلت از علم روز دنیا در تغذیه و برنامه تمرینی است.

پاشایی که مربی بدنساز تیم های ملی در رشته های مختلف بوده است اعلام آمادگی کرد در سطح شهرستان و استان هر مشاوره و کارگاه آموزشی لازم باشد بدون چشمداشت برای پیشرفت ورزش ارائه کند.

وی همچنین اعلام کرد یکی از شش مدال جهانی خود را به یک خانواده شهید اهدا خواهد کرد.

هاشم هاشمی رئیس شورای شهر روستای اسمعلی کندی گرمی که میزبان مراسم بود در این مراسم از مسئولان شهرستان مطالبه ی اهالی روستا که زمین چمن فوتبال و سد معیشتی است را درخواست کرد.

کد خبر 617889

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha