مجموع نظرات: ۰
شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه دلیل کدورت آب در برخی از نقاط شهر کرمانشاه را شکستگی خط انتقال آب سد گاوشان به کرمانشاه اعلام کرد و گفت: این کدورت آب ممکن است ادامه پیدا کند.

علی مرادی در گفت و گو با همشهری آنلاین با اشاره به شکستگی که در خط لوله انتقال آب سد گاوشان رخ داده است، افزود: این موضوع باعث شد در برخی از نقاط شهر، آب دچار کدورت شود.  

وی ادامه داد: این کدورت بیشتر مناطق یک و دو شهر شامل نوبهار، ۲۲ بهمن، کسری و قسمتی از جنوب شهر را در بر گرفته است.  

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه این کدورت آب دلیل بر آلودگی آب نیست، گفت: مرکز پایش و نظارت بر کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب به صورت مستمر در حال بررسی وضعیت آب و نمونه‌گیری و آزمایش است و تاکنون هیچ موردی از آلودگی در نمونه‌ها وجود نداشته ‌است.

وی از مردم خواست تا به شایعاتی که درباره آلودگی آب مطرح می‌شود را توجه نکنند. مردم اگر نگران کدورت آب هستند، با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند و درخواست نمونه‌گیری و آزمایش آب منطقه خود را بخواهند.  

مرادی اضافه کرد: مشکل شکستگی خط انتقال آب سد گاوشان رفع شده و آب دوباره وارد شبکه می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ادامه داد: شب گذشته مخازن آب شهر خالی شد و با ورود آب تازه بویژه لوله‌های چدنی، رسوبات کف لوله بلند شده بود. این موضوع باعث شد که آب ورودی شبکه برای مدتی کدر بماند.

وی تاکید کرد: این موضوع ممکن است باعث تداوم کدورت آب شود.  مرادی همچنین گفت: احتمال هوا گرفتن خطوط به دلیل قطع و وصل شبکه نیز وجود دارد. وی در ادامه افزود:  مردم هرگونه مشکل در زمینه کدورت و یا هواگرفتگی را با تلفن ۱۲۲ در میان بگذارند.

 مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: تا قبل از عید قربان مصرف آب در کرمانشاه رکورد زد. در این ایام روزانه ۸۰۰ تماس با سامانه ۱۲۲ برقراری می‌شد. پس از عید قربان تاکنون حجم تماس‌ها به ۳۵۰۰ مورد در شبانه روز رسیده است.

کد خبر 617879

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha