معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرگ ۱۵ نفر از گیلانی‌ها بر اثر کرونا در شبانه‌روز گذشته خبر داد و بیان کرد: با وجود وضعیت بسیار بد و شرایط خطرناک کرونایی همچنان در برخی از شهرها شاهد برگزاری مراسم عروسی هستیم.

بیمارستان رازی رشت

آبتین حیدرزاده  با انتقاد از برگزاری مراسم عروسی و عزا و دورهمی در تالارها، رستوران‌ها و مناطق تفریحی به همشهری آنلاین گفت: در حال حاضر تمام تخت‌های کرونایی پیش بینی شده در بیمارستان‌های استان گیلان پُر و هم اکنون از سایر ظرفیت‌ها برای بستری بیماران استفاده می‌شود.
وی ادامه داد: حال بیش از ۲۰۰ بیمار نیز وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و تعدادی منتظر خالی شدن تخت‌های این بخش هستند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری بیش از ۲۵۰ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان، افزود: حدود هزار و ۲۵۰ بیمار نیز مجموع کرونایی های بستری در گیلان را تشکیل می‌دهند.
حیدرزاده اضافه کرد: از امروز شنبه، واکسیناسیون ۴۰ هزار نفر از فرهنگیان و معلمان رسمی مدارس دولتی و غیردولتی گیلان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است. واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان گیلان با همکاری آموزش و پرورش این استان در حال انجام است. همچنین بیش از ۵۰۰ خبرنگار گیلانی با ثبت نام در سامانه فرهنگ و ارشاد، در انتظار دریافت واکسن هستند.

کد خبر 617869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha