به تازگی چری داده‌های فروش خود را برای نیمه اول سال منتشر کرده است. در ماه ژوئن چری ۷۳،۰۹۸ دستگاه خودرو فروخت که رشد سالانه ۵۸.۳٪ را نشان می‌دهد و همچنان روند رشد سریع امسال را حفظ می‌کند. از ژانویه تا ژوئن چری ۴۲۴۴۵۷ دستگاه خودرو فروخته که رشد سالانه ۸۰.۴ درصدی را نشان می‌دهد.

image-20210731104031-1.png

در بازارهای خارج از کشور ، فروش محصولات چری امسال تقریبا هر ماه دو برابر یا حتی چهار برابر شده است. ازماه ژانویه تا ژوئن ، چری در مجموع ۱۱۸،۷۴۳ وسیله نقلیه صادر کرده است که در مقایسه با سال گذشته ۱۶۸.۴٪ افزایش داشته و از صادرات ۱۱۴،۰۰۰ وسیله نقلیه در سال گذشته فراتر رفته و رکورد جدیدی را ثبت کرده است. از ماه فوریه ، حجم صادرات خارج از کشور به یک نرخ رشد "تهاجمی" از سال گذشته ۱۱۷.۳٪ ، ۱۰۱/۹٪ ، ۳۱۲.۵٪ ، ۲۵۶.۵٪ و ۲۴۳.۲٪.( در ماه های فوریه –مارچ- آپریل-می- جون )  رسیده است .

چری همچنین جزو ۱۰ برند اول بازار برزیل قرار دارد ، حجم فروش چری با افزایش ۲۰۷ درصدی نسبت به سال گذشته  به رکورد جدید ۱.۸۸ درصد از سهم بازار بزرگ برزیل رسیده است . همچنین در بازار روسیه چری همیشه یک رشد سریع داشته و حجم فروش آن در ماه ژوئن ۳۴۸ درصد افزایش داشته است  و همچنین در کشور شیلی شاسی بلندهای چری  در ۶ ماه متوالی با سهم بازار ۱۱.۷ درصد در رتبه اول قرار دارد .

رونق فروش  محصولات برند چری در سرتاسر جهان  در بر گیرنده بسیاری از عوامل است،  تولید مدلهای جدید ، سبک و طراحی هوشمند و شیک و پلت فرم به روز با فناوری های پیشرفتهبسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب میکند که ماحصل آن مدلهای موفق تیگو۷ پرو و تیگو۸ پرو میباشد .  عامل دیگر سیستم ویژه خدمات پس فروش ویژه چری میباشد که با شعار ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته به مشتریان خدمت رسانی میکند و توانسته بیش از ۱۵۰۰ فروشگاه خدمات در سرتاسر جهان ایجاد کند و بر اساس سنجش جی دی پاورز معتبرترین موسسه سنجش کیفیت در بازار چین این برند موفق به کسب رتبه دوم گردیده است .

در نیمه دوم سال ، مدل های جدید سری PRO چری در بازارهای اصلی مانند آمریکای جنوبی ، خاورمیانه و آفریقا به بازار عرضه می شوند و ما معتقدیم که عملکرد برجسته تری در بازار خواهند داشت. در آینده ، طبق استراتژی "Double ۵۰" چری ، تا سال ۲۰۲۵ ، هدف استراتژیک صادرات ۵۰۰۰۰۰ وسیله نقلیه و ارزش صادراتی ۵ میلیارد دلار آمریکا محقق خواهد شد.

درباره برند چری:

چری یک برند مستقل خودروسازی چینی هست که علاوه بر پایگاه های تحقیق و توسعه در جهان  دارای یکی از قوی ترین مراکز تحقیق و توسعه تولید موتور ، شاسی و سیستم انتقال قدرت میباشد که بیش از ۵۵۰۰ عضو را دارا میباشد . همچنین چری اولین شرکت خودروسازی چین میباشد که قطعات سی.کی دی ، موتور و فن آوری های  خودرویی را صادر نموده است . تا کنون چری بیش از ۹ و نیم میلیون دستگاه اتومبیل را به فروش رسانده و به بیش از ۸۰ کشور صادر نموده ، ۱۸ سال متوالی است که چری برترین صادر کننده خودرو از کشور چین است و رتبه اول را داراست.

کد خبر 617776

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha