نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت به کمیته آسیب‌های اجتماعی کمیسیون اجتماعی رفته است تا جزییات آن مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن در قالب گزارش در جلسه کمیسیون ارائه شود.

علی بابایی کارنامی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، علی بابایی کارنامی نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت لایحه «حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» گفت: هفته گذشته این لایحه در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و در نشستی که به همراه نمایندگان برگزار شد، کلیات لایحه مورد تصویب قرار گرفت.

او افزود: در حال حاضر این لایحه به کمیته آسیب‌های اجتماعی کمیسیون اجتماعی رفته است تا جزییات آن مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن در قالب گزارش در جلسه کمیسیون ارائه شود.

بابایی تصریح کرد: مدت زمان رسیدگی به این لایحه در کمیته آسیب‌های اجتماعی مشخص نیست و نمی‌توان زمانی را برای آن تعیین کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس تصمیم به تغییر در جزئیات این لایحه دارد یا خیر، گفت: تغییرات عمده‌ای در جزئیات و کلیات این لایحه ایجاد نمی‌شود و حتما شاکله آن را حفظ خواهیم کرد.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی در پایان تاکید کرد: درحال حاضر باید منتظر بمانیم گزارش بررسی این لایحه در کمیته، به دست ما برسد تا در صورت تایید به صحن علنی مجلس ارائه دهیم و اگر نمایندگان موافق باشند، ضمن تصویب آن به شورای نگهبان ارسال شود.

کد خبر 617747

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha