مسئول روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو در توییتی نوشت: آنها که یک روز کرونا را دروغ بزرگ و روز دیگر خود را صاحب درمان آن می‌دانستند، صد من از این ادعاها را به یک غاز ندهند!

جهانپور

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته خبر فوت موسس پیک شفا و مدعی درمان قطعی کرونا با روش‌های ابداعی طب سنتی بر اثر کرونا در شبکه‌های اجتماعی و رسانه@های مختلف منتشر و دست به دست شد و واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

یکی از کسانی که به این خبر واکنش نشان داد، کیانوش جهانپور،مسئول روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو  بود که در صفحه توییتر خود نوشت: «‏سید محمد موسوی موسس پیک شفا و مدعی درمان قطعی کرونا با روش های ابداعی اصطلاحا طب سنتی به دنبال ابتلا به ‎کرونا درگذشت! خداوند وی را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد و از سر تقصیرات همه ما بگذرد. مسیر کار علمی در طب، مشخص است و  داعیه و ادعا بدون ابتنا به شواهد و مدارک، بیراهه است.»

جهانپور: تکلیف منکران کرونا مشخص است | صد من از این ادعاها را به یک غاز ندهند

جهانپور پیش از آن نیز در توییت دیگری خطاب به مدعیان درمان کرونا نوشت: «در طب رایج کسی ادعای شناخت کامل و درمان قطعی کرونا ندارد. در طب ایرانی مدون و آکادمیک هم کسی چنین ادعای بی‌پایه و اساسی ندارد. آنها که یک روز کرونا را دروغ بزرگ و روز دیگر خود را صاحب درمان آن می‌دانستند، البته تکلیفشان روشن است، صد من ازین ادعاها را به یک غاز ندهند!»

جهانپور: تکلیف منکران کرونا مشخص است | صد من از این ادعاها را به یک غاز ندهند

کد خبر 617720

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha