جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

نمایشگاه گروهی نقاشی به نام "تموز" در نگارخانه شلمان تهران در تاریخ هشتم مرداد ماه ۱۴۰۰ توسط احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گشایش یافت.

چهارفصل

به گزارش همشهری آنلاین علی مزارعی مدیر این نگارخانه با بیان این مطلب افزود در این نمایشگاه که نام و موضوع آن بازتابی از هم زمانی با فصل زیبا و پرشور تابستان می‌باشد آثاری منتخب از هنرمندان سعیده آرین، سعید امدادیان، رضا براتی، حمید جعفری شکیب، خدیجه رجبی، مولود عظیم پور، رضا عمادی، مرتضی شمیسا و بهداد نجفی اسدالهی گرداوری و به نمایش در آمده است. وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت نمایشگاه‌های آنلاین در دنیای امروزی از شروع به کار گالری مجازی شلمان که در مراحل پایانی برنامه نویسی و آماده‌ سازی قرار دارد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بهداد نجفی، هنربان (کیوریتور) نمایشگاه که خود نیز با سه اثر یکی از هنرمندان شرکت‌کننده در این رویداد می باشد ضمن سپاس از استقبال هنرمندان و هنردوستان از برنامه‌های هنری علیرغم وجود محدودیت‌ها و لزوم رعایت آیین نامه‌های بهداشتی اظهار داشت هنرمندان هرگز نباید از کار و فعالیت دست بکشند و بنابراین می‌توان در دوره‌های زمانی که فعالیت‌های عمومی و گروهی اینچنینی برای حفظ سلامت جامعه محدودتر می‌شود، به‌ خلق آثار، مطالعه، برنامه‌ریزی و مدیریت نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های آینده پرداخته و بدین سان از این رکود به‌مانند یک فرصت مغتنم بهره برد.

به گفته نجفی یکی از بزرگترین امتیازهای برگزاری نمایشگاه‌های گروهی ایجاد شرایط مناسب برای نمایش مجموعه ای متنوع از آثار هنرمندان متفاوت در کنار یکدیگر و آشنایی با افکار و عقاید جدید و بازاندیشی هنری می‌باشد. علاوه بر این، گردهم آیی آثاری با سبک‌ها و تکنیک‌های گوناگون که هر کدام محتوی و پیام منحصر به فرد خود را دارد به رشد و توسعه قوه ابتکار و ابداع ایده‌های جدید کمک می‌نماید.

نمایشگاه تموز از ۸ تا ۱۳ مرداد از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بازدید  دایر است.

تموز در شَلمان گشایش یافت

عکس: چهارفصل، اثر بهداد نجفی

کد خبر 617654

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha