استان البرز به ویژه شهرستان کرج از تولید کنندگان عمده گل و گیاه کشور است که بعد از سال‌ها انتظار، بازار گل و گیاه آن افتتاح شد.

گل و گیاه

به گزار همشهری آنلاین، گلکاران و گلخانه‌دارن البرزی و کرجی سال‌هاست که به دلیل نداشتن باز گل و گیاه دائمی عمده تولیدات خود را در بازار تهران به فروش می‌رساندند که این انتظار به سر آمد و کرج صاحب باز دائمی گل و گیاه شد.

احمد خیری، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج  در مراسم افتتاح اولین بازار دائمی گل و گیاه کرج اظهار کرد: این بازار  در ۳۰۰۰ متر زیربنا و ۱۵۰۰ متر ابنیه به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار کرج هم گفت: کرج بعد از  شهرستان محلات استان مرکزی بیشترین میزان تولید گل و گیاهان گلخانه‌ای کشور را به خود اختصاص داده و از این طریق درآمدزایی مناسبی هم دارد.

علی کمالی زاده اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی یکی از سازمان‌های فعال شهرداری کرج در حوزه اقتصاد شهری است.

شهردار کرج تاکید کرد: با افتتاح بازار دائمی گل و گیاه صدف، فروشندگان و تولیدکنندگان گل دیگر نیاز نیز برای خرید به بازار گل شهید بابایی مراجعه و می‌توانند گل و گیاه مورد نیاز خود را مستقیم از این بازار تهیه کنند که این کار هم به نفع عرضه کننده و هم خریدار است.

کمالی زاده با اشاره به ظرفیت‌های این بازار ۳۰ غرفه‌ای گفت: با افتتاح این مجموعه شاهد افزایش کیفیت گل و گیاهان تولید شده، کاهش قیمت نهایی فروش آنها و افزایش مصرف گل و گیاه در منازل شهروندان کرجی خواهیم بود.

کد خبر 617376

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha