باشگاه پرسپولیس برای جذب دائم شهریار مغانلو باید رقم درخواستی باشگاه پرتغالی را بپردازد اما ظاهرا توان مالی پرداخت مبلغ رضایتنامه این مهاجم را ندارد.

شهریار مغانلو

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فرهیختگان، باشگاه پرسپولیس از ابتدای لیگ بیستم با درخواست یحیی گل‌محمدی موفق به جذب شهریار مغانلو از تیم سانتاکلارای پرتغال شد. مغانلو تا اینجای کار و تا یک هفته مانده به پایان لیگ، یکی از مهره‌ای تاثیرگذار پرسپولیسی‌ها بوده است و کادر فنی پرسپولیس هرطور شده می‌خواهد این مهاجم را برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و همین‌طور فصل بعد دراختیار داشته باشد منتهی انتقال دائم این بازیکن منوط به پرداخت مبلغ رضایتنامه درخواستی باشگاه پرتغالی است.  

باشگاه پرسپولیس توان پرداخت رقم درخواستی تیم سانتاکلارای پرتغال را برای دریافت رضایتنامه دائمی شهریار مغانلو ندارد. این باشگاه طی ارسال ایمیلی اعلام کرده که رقم رضایتنامه این بازیکن ۵۰۰هزار دلار است و اولویت برای انتقال هم با باشگاه پرسپولیس خواهد بود. اما از باشگاه سرخ پایتخت خبر می‌رسد توان لازم برای پرداخت این رقم را که چیزی حدود ۱۳میلیاردتومان می‌شود، ندارد.

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس منتظر است این رقم از سوی باشگاه پرتغالی کاهش پیدا کند و یا خود مغانلو در این مورد تلاش‌هایی را انجام دهد تا باشگاه پرسپولیس توانایی لازم برای حفظ این مهاجم گلزن را پیدا کند. مغانلو اعلام کرده تا پایان فصل صبر می‌کند و بعد درمورد آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد. گفتنی است مغانلو عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشته و باشگاه سرخ پایتخت تمایل زیادی به حفظ این مهاجم گلزن دارد.

یک تیم ایرانی و یک باشگاه قطری به‌دنبال مهاجم پرسپولیس

درمورد شهریار مغانلو، مهاجم گلزن پرسپولیس خبر دیگری هم شنیده می‌شود. تیم سانتاکلارای پرتغال به شکل رسمی اعلام کرده یک تیم ایرانی اعلام آمادگی کرده که برای رضایتنامه این بازیکن مبلغ ۵۰۰هزار دلار می‌پردازد. اما ظاهرا یک تیم قطری هم رقیب این تیم ایرانی شده و حاضر است مبلغ ۶۰۰هزار دلار بابت رضایتنامه بپردازد. درباره تیم ایرانی گمانه‌زنی شده که سپاهان است اما اطلاعاتی درمورد تیم قطری هنوز منتشر نشده و باشگاه پرتغالی مشغول بررسی پیشنهادهای ارائه‌شده برای مهاجم خود است.

کد خبر 617270

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha