موضوع میزبانی در مقدماتی جام جهانی می تواند شرایط را کاملا به سود تیم ملی ایران تغییر دهد.

تیم ملی فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که طی هفته‌های گذشته گمانه‌زنی‌ها حول برگزاری متمرکز مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر بود و همه فکر می‌کردند AFC با برگزیدن یک کشور در هر گروه به‌عنوان میزبان متمرکز خیال خودش را راحت می‌کند، حالا شرایط تغییر کرده است. هم‌اکنون اخبار و گزارش‌ها بیشتر به سمت برگزاری مسابقات به شکل رفت و برگشت و برخوردار شدن همه تیم‌ها از امتیاز میزبانی است.

این اتفاق اگر رخ بدهد، تیم ملی کشورمان می‌تواند در ۵ دیدار مرحله بعدی در ورزشگاه آزادی از رقبا پذیرایی کند. اگرچه تماشاگران قادر به حضور در ورزشگاه نخواهند بود، اما به هر حال این زمین ماست و بازیکنان بدون رنج سفر، در آب و هوای کشور خودمان با رقبا مصاف می‌دهند. تازه در این صورت تیم ملی ایران یک شانس دیگر هم خواهد داشت؛ اینکه عراق و سوریه قادر به میزبانی در کشور خودشان نیستند و باید یک مکان دیگر را برای میزبانی از رقبا معرفی کنند.

این امتیاز بسیار بزرگی برای تیم ملی ایران است و می‌تواند روند صعود شاگردان دراگان اسکوچیچ را تسهیل کند. قرار است طی روزهای آینده و بعد از حضور ناظران فیفا در ایران، تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ شود. تنها ابهام باقی‌مانده این است که کنفدراسیون از قطعی بودن استفاده از VAR در این مرحله خبر داده بود، اما ورزشگاه آزادی مجهز به امکانات مربوط به کمک‌داور ویدئویی نیست. امیدواریم این مسئله مانع از میزبانی ایران نباشد.

کد خبر 617234

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 16
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    62 3
    بگو صبر کنه ۲۰سال دیگه کمک داور ویدیویی رو نصب میکنیم بعد بازی رو انجام بدن...😝😝😝
  • سعید IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    52 1
    سلام شک نکنید که با نبودن وی ای آر یا کمک ویدیویی ای اف سی یا فیفا قبول نمیکنه یا این سیستم را راه اندازی کنید یا قید میزبانی بزنید واقعاً خیلی خیلی زشته که بخاطر این چیزها ما را از این مهم محروم کنند چه حیف.....
  • محمدکاظم استقامتی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    22 11
    اگر5تیم برگشت در ورزشگاه آزادی انجام شود یعنی 95درصد رفتن ایران به جام جهانی تضمین شده است. زنده باد نفرات قدرتمند فوتبال ایران