مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

امروزه برای رونق کسب کار و همزمان تکرار نام برند شما در میان شرکت‌ها، تبلیغات از نیازهای اولیه به شمار می‌رود. اینکه انتظار دارید با هزینه‌هایی که انجام می‌دهید تبلیغتان موثر واقع شود امری کاملا منطقی است، در نتیجه در انتخاب نوع تبلیغ باید وسواس به خرج دهید.

image-20210727110700-1.jpeg

نکات ضروری برای انتخاب تبلیغ کارامد:

۱. بهترین تبلیغ آن است که غیر مستقیم باشد. بعضی از تبلیغات علنا به مخاطب شما این نکته را انتقال می دهد که ما در حال تبلیغ برند و یا شرکت خود هستیم. اگر مخاطب شما که می تواند شامل سازمان ها، مدیران، کسب و کارهای مرتبط و یا اشخاص باشند، در ذهن خود از این سو به قضیه نگاه کنند تبلیغ شما ناکارامد خواهد شد. حتی اگر هزینه های هنگفت کرده باشید.

۲. با توجه به نوع سازمان خود، تبلیغ درخور را انتخاب نمایید.  درخور به آن منظور که منزلت سازمان شما حفظ شود. به مخاطبان خود این نکته را القا نمایید که شما شرکتی موفق هستید. شرکتی که به تمام زوایای کار خود مسلط است، از نیاز مشتریان آگاهی کامل دارد و برای محصولات خود از بهترین کیفیت ممکن استفاده می کند.

۳. مدت زمان ماندگاری هدیه تبلیغاتی شما نیز شاید یکی از مهم ترین نکات باشد. اگر تبلیغی که انجام می دهید روی محصولی باشد که مدت زمان بیشتری در نظر قرار گیرد صد در صد تاثیر بسزایی خواهد داشت. محصولی که انتخاب می کنید باکیفیت باشد به طوری که تفاوت آن با سایر هم نوعان همان کالا مشهود باشد و به این ترتیب موجب درخشیدن نام برند شما شود.

۴. قابل استفاده و کاربردی باشد! فراموش نکنید هرچه کادویی که به رسم تبلیغ به شرکت ها و یا کارمندان و همچنین مدیران تعلق می گیرد کاربردی تر باشد، درصد تضمین موفقیت شما بیشتر خواهد شد. در انتخاب این تبلیغ نیاز ها را در نظر داشته باشید. به قضیه از دید آنها نگاه کنید. شرکت ها به چه محصولی احتیاج دارند؟ چه هدیه ی تبلیغاتی می تواند در عین حال که خسته کننده نیست در دستان آنها ماندگاری طولانی تری داشته باشد.

۵. توجه داشته باشید شما قرار است توسط این هدیه ی تبلیغاتی خود را نشان دهید، محصولات خود را معرفی کنید و برندتان را معرفی نمایید. اگر برند شما شناخته شده و یا حتی پرطرفدار است، کار برای شما آسان تر نیست. به یاد داشته باشید شما همیشه باید در اوج بمانید و نامتان در خاطرها حک شود.

سررسید و تقویم محبوبترین هدیه شرکتی و مدیرتی:

سررسید سال جدید؛ تبلیغ غیر مستقیم

با این توضیحات، می توانیم با اطمینان خاطر یکی از پرطرفدارترین هدایا تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم. همه افراد در نزدیکی سال جدید یا سررسید هدیه می گیرند و یا اگر هدیه نگیرند اقدام به خرید سررسید سال جدید می کنند. در هر خانه ای وجود سال نامه خوشایند است و در تمامی سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. نکته جالب اینست که از آنجایی که قرار است سررسید ۱۴۰۱ در سراسر سال همراه شخص باشد پس ماندگارست. اشخاص در آن، مناسبت ها را چک میکنند. نکات مهم و قرارهای کاری را یادداشت میکنند و یا حتی از سررسید دستیار ( سالنامه ای که در آن چیدمان روزهای سال به صورت فشرده قرار می گیرد و باقی اوراق دارای فضای نوشتار بیشتری هستند ) به عنوان دفتر نت برداری استفاده می کنند.

سالنامه تبلیغی که به صورت غیر مستقیم بر ذهن افراد حکم رانی می کند:  آیا تا به حال سررسید را با دقتی موشکافانه ورق زده اید؟ جلد اولین چیزی است که آن را لمس می کنید و ناخوداگاهِ شما آن را از نظر زیبایی بررسی می کند. جلد سررسید انواع مختلفی هم از نظر سایز و هم جنس دارد. به طبع قیمت آنها با توجه به نوع مواد به کار رفته در آن و صحافی که می تواند دستی و یا ماشینی باشد، متفاوت است. رنگ برگه ها نیز در سالنامه کرمی و برخی سفید هستند که در کیفیت و قیمت تاثیر گذارند. ترکیب به کار رفته در جلد سررسید تنوعی از چرم ، ترمو، جیر، گالینگور، سلفونی و ... هستند که هرکدام کاربردهای منحصر به خود را دارند. بعد از جلد در برگه ی بعدی با بخشی مواجه می شوید که معمولا ورقی تک رنگ است که متخصصان به آن آستر بدرقه می گویند. بخش مهمی که جلد را به مغذی سررسید متصل می کند. در آنجا به طور معمول لگوی شرکت و یا طرحی که دیزاینر ها طراحی می کنند و مرتبط با خدمات و برند شرکت مربوطه است، قرار می گیرد. صفحه بعدی کاملا مختص سفارش دهنده است. نام این صفحات که از جنس تحریر یا کاغذ گلاسه می باشد، لَت است. البته اجباری برای سفارش در آن وجود ندارد اما این بخش همانجایی است که در ناخوداگاه افراد می نشیند.

تبلیغ روی سررسید ۱۴۰۱ را فراموش نکنید:

سررسید سال جدید؛ تبلیغ غیر مستقیم

 در این بخش می توانید تاثیر گذار باشید. لت همان قسمتی ست که در آن درباره ی شرکت به صورت جذاب و مفید توضیح داده می شود. لوح ها و تندیس ها و یا معرفی محصولات خاص شما در این صفحات رنگی به نمایش در می آید. می توانید مطمعن باشید این بخش دیده می شود. از آن جایی که تقویم ۱۴۰۱، یک سال همراه ماست این صفحات خوانده شده و در ذهن ما می نشینند.

لوگوی سازمان را روی سررسید حک کنید: حک کردن اصطلاحی است که در این موارد به کار می رود. اما واقعیت این است که به طرق مختلف می توانید لوگو شرکت خود را روی سررسید به نمایش در آورید. یکی از خاص ترین روش های چاپ لوگو، برند و حتی نوشته به روی جلد سالنامه داغی است. این متد بیشتر به روی جلدهای با جنس ترمو و چرم انجام می شود و نتیجه ی فوق العاده ای در بر دارد. ظاهری دلنشین با برجستگی و فرورفتگی مرتب بدون اینکه رنگ پارچه تغییری کند.

حک لوگو روی پلاک: یکی دیگر از روش های شیک و رسمی، روش حک با لیزر به روی پلاک است. پلاک در واقع همان فلزی ست که در سایز و طرح دلخواه شما که می تواند شامل لوگو، طرح، شماره شرکت، نام شرکت و ... باشد به روی جلد چسبانده می شود. برای اطمینان اینکه این فلز در طول سالیان کنده نشود، زیر آن قسمت را به وسیله ی روش داغی گود و قطعه ی فلزی که از جنس استیل ضد زنگ است را نصب می کنند. این پلاک در رنگ های طلایی، نقره ای، دودی و حتی آبی و قرمز و ... تولید می شود که به سادگی و با کمک طراحان متخصص با جلد شما ست می شود.

کیفیت صحافی و دوخت سررسید نکته ای که شاید به نظرتان کمرنگ بیاید، اما عجله نکنید. سالنامه جدید متفاوت تر از گذشته ؛ سررسید های باکیفیت که صد و هشتاد درجه می چرخند! با دوختی که توسط دستگاه مکانیزه انجام می پذیرد تا مقاومت حداکثری ایجاد شود. تفاوت شرکت گاموت در استفاده از ماشین آلات صحافی مدرن است. در ایران تعداد اندکی ازفروشگاه ها بدون واسطه محصولات خود را روانه بازار می کنند. گاموت پرینت تولید کننده ای که مستقیما سفارش سررسید را دریافت و با ماشین آلات مجهز و طراحی های خاص و مدیریتی آن را تولید و به دست مصرف کننده می رساند. برای خرید سررسید ۱۴۰۱ و تقویم رومیزی ۱۴۰۱ با ما تماس بگیرید.

 آدرس وب سایت:  gamutprint.com

شماره تماس: ۸۸۸۱۴۴۵۶-۷

کد خبر 617034

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha