مجموع نظرات: ۱۱
سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
۰ نفر

دختر جوان تنها چند روز پس از خرید خانه‌ای جدید در آنجا به قتل رسید. اسرار این جنایت زمانی فاش شد که مردی به‌دلیل عذاب وجدان راهی اداره پلیس شد تا اسرار قتل او را برملا کند.

قاتل

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، شامگاه ٢٧ تیر ماه با پیدا شدن جسد دختری جوان به نام پریسا در خانه‌اش تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. مقتول در خانه جدیدی که به تازگی در مرکز شهر خریده و قصد بازسازی آن را داشت، با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. نخستین فردی که با جسد مواجه شد، برادر وی بود. او می‌گفت که خواهرش قرار بوده برای انجام تعمیرات خانه جدید به آنجا برود، اما چون چند ساعتی گذشته و خبری از او نشده، نگران شده و به آنجا رفته و پس از ورود به خانه با جسد خونین او در سالن پذیرایی مواجه شده بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که قتل از سوی یک آشنا رخ داده و کیف پول و گوشی موبایل دختر جوان سرقت شده بود. درحالی‌ که کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی عامل این جنایت آغاز کرده بودند، روز یکشنبه مرد جوانی به اداره پلیس رفت و به قتل دختر جوان اعتراف کرد. او دوست مقتول بود که می‌گفت در درگیری با وی دست به جنایت زده و در این مدت یک شب خواب راحت نداشته و به‌شدت عذاب وجدان داشته است تا اینکه تصمیم گرفته خود را معرفی کند. 
 

ماجرای قرض ۱۰ میلیونی 

متهم به قتل ۳۵ ساله و متاهل است. او می‌گوید حدود یک‌ماه قبل با مقتول آشنا شده بود و روز حادثه درخواست ۱۰ میلیون تومان پول از او کرده بود و بر سر همین با یکدیگر درگیر شده بودند.

  • چه شد که درگیری شما به قتل ختم شد؟

من نمی‌خواستم او را به قتل برسانم اما پریسا تهدیدم کرد. گفت اگر ۱۰ میلیون به او پول ندهم عکسی که از من دارد را به همسرم نشان می‌دهد.

  • چند وقت از آشنایی‌تان می‌گذشت؟

حدود یک‌ ماه قبل با او آشنا شدم. آشنایی ما مربوط به مسائل کاری بود. او در یک مغازه کار می‌کرد و من برای خرید به آنجا می‌رفتم. وقتی متوجه شد که در یک تولیدی لباس کار می‌کنم پیشنهاد داد تا برایش تعدادی تی‌شرت ببرم. گاهی در واتساپ به من پیام می‌داد. من به او گفته بودم که متاهلم و فرزند دارم.

  • از روز حادثه بگو؟

صبح روز حادثه از من خواست تا او را به مقابل خانه‌ای که تازه خریده برسانم. من هم همراه او رفتم و بعد اصرار کرد که به داخل آپارتمان بروم و آنجا را ببینم. من هم رفتم و بعد گفت به‌خاطر خرید خانه حدود ۱۰۰ میلیون تومان بدهکار شده است. یکی از طلبکاران دوستش بود که ۲۰ میلیون تومان پولش را می‌خواست. پریسا هم شرایط برگرداندن پولش را نداشت. او از من خواست تا به او پول قرض بدهم. گفتم ندارم. گفت حداقل ۱۰میلیون تومان برایش جور کنم. بحث‌مان شد و تهدیدم کرد که عکسم را برای همسرم می‌فرستد و همین باعث شد تا کنترلم را از دست بدهم و با ضربات چاقو جانش را بگیرم. بعد از قتل هم فقط موبایلش را برداشتم نه کیف پولش را. موبایل را هم به‌خاطر عکس شخصی که از من داشت و پیام‌هایی که رد و بدل شده بود با خودم بردم. اما از آن روز به بعد به‌شدت عذاب وجدان دارم.

کد خبر 616995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    28 6
    سزای دوستی با مرد متاهل همینه
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    36 5
    بیچاره خیر خونه جدیدش رو ندید البته که وقتی میری با یه متاهل رابطه برقرار میکنی همینم میشه آه زن و بچه اون مرد دامن جفتشونو گرفت
  • سینا IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    46 5
    کسانی که برخلاف قوانین خدا زندگی کنند و روابط حرام داشته باشند نابود خواهند شد.
    • IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      2 0
      حق زنان باجگیر است. حق مردان خیانت کار هم است. چوب خدا صدا ندار. بزند دوا ندارد.
  • مش مندلی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 0
    مرتیکه مث آهو داره دروغ میگه
  • سمین IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 4
    من اون دختر رو میشناسم. اسم اصلیش ... بود و پدرمادرش خیلی وقت پیش فوت کردن با برادرش زندگی میکرد. مومن بود. اهل اینجور رابطه ها نبود. معلوم نیس چه بلایی سرش آوردن حالا میخواد از عذاب وجدانش و گناهش کم کنه اینجوری گفته.