شبکه پرس تی‌وی با ساخت برنامه «سینما سیاست» به مسائل پشت پرده و حقیقت‌های پنهان در صنعت فیلمسازی دنیا و به ویژه هالیوود می‌پردازد.

پرس تی وی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، کیانوش الطافی ـ کارگردان و تهیه‌کننده «سینما سیاست» ـ درباره اهداف ساخت این برنامه گفت: در هر قسمت برنامه یکی از فیلم‌های مطرح دنیا که بر اساس سیاست‌های ضدبشری و استکباری هالیوود ساخته شده است، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

الطافی که پیش از این ساخت برنامه «عکس های تکان دهنده» را برای این شبکه انجام داده است، با بیان این مطلب افزود: سینمای غرب می‌کوشد تا بسیاری از حقایق را پنهان کند یا وارونه جلوه دهد و «سینما سیاست» می‌کوشد در گفت‌وگو با کارشناسان سینما، ضمن بررسی یکی از فیلم‌های مطرح این جریان، به نقد و کالبدشکافی تحریف‌ها و قلب واقعیت بپردازد.

وی تصریح کرد: سینما یک رسانه فراگیر است که تأثیر زیادی در شکل‌گیری و جهت‌دهی افکار عمومی دارد و «سینما سیاست» می‌کوشد پرده از اهداف شومی که در پشت ساخت برخی از فیلم‌ها قرار دارد، بردارد.

تهیه‌کننده و کارگردان «سینما سیاست» درباره علل انتخاب این عنوان برای برنامه نیز توضیح داد: با این هدف چنین عنوانی را برای برنامه انتخاب کردیم که مخاطب از همان ابتدا بداند که قرار است به تماشای چه برنامه‌ای بنشیند.

الطافی در پایان گفت: فیلم های «مأمور» و   «۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی» از جمله اولین آثاری هستند که در برنامه به آن ها پرداخته می‌شود.

برنامه «سینما سیاست» به مدت زمان ۲۵ دقیقه و در ۱۳ قسمت در حال تولید در شبکه پرس تی‌وی است و قرار است از این شبکه به روی آنتن برود.

کد خبر 616908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha