سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان صحبت‌های تند و بی‌سابقه‌ای را علیه جواد نکونام انجام داد.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، سیروس پور موسوی پس از شکست دو بر صفر فولاد خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال گفت: خوشحالم که بعد از دو سال شما خبرنگاران اهوازی را می‌بینم، چون بعد از اینکه از اینجا رفتم دیگر من را فراموش کردید. بابت این برد به هواداران باشگاه فولاد خوزستان تبریک می‌گویم، ولی برای فوتبال خوزستان تأسف می‌خورم.

وی که صحبت‌های خود را از همان ابتدا جنجالی آغاز کرد ادامه داد: برای فوتبال خوزستان تأسف می‌خورم که دو سال است هویت خودش را از دست داده و تمام آن را جنجال و توهین و یقه‌گیری و یقه کشی گرفته است. هیچ تیمی را ندیدم به اینجا آمده باشد و دعوا نکرده باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت صنعت نفت آبادان یادآور شد: امروز به من که فرزند خوزستانم توهین شد و اصلاً از او نمی‌گذرم، چون به من تهمت زد و گفت جادوگر!

پور موسوی گفت: امیدوارم این موضوع را کمیته اخلاق ثابت کند اما اگر نتواند به او ثابت کنم چه کسی جادوگر است. آنها دو سال گذشته روی دروازه چه کسی آب ریختند که دوربین هم فیلم گرفت؟

پور موسوی در ادامه انتقادات خود اظهار داشت: در بازی با استقلال به چه کسی «اجی مجی» گفتند؟ روباه را در کدام ورزشگاه به زمین بردند؟ آقای «عین» چه کاره تیم فولاد است که هر هفته از بندرعباس با بلیت به اهواز می‌آید؟ نامه مکتوب داریم که درخواست شده است ایشان برای بازی با نفت وارد ورزشگاه شود که ما او را راه دادیم. ایشان نه فوتبالی است و نه عضو کادر فنی. من همه این مسائل را ثابت می‌کنم.

وی درباره صحبت‌های تند خود علیه جواد نکونام و اعضای کادر فنی این تیم تصریح کرد: دو سال پشت پنجره بسته قائم شده‌اند ولی چه کسی پنجره فولاد را بست؟ قرارداد محمد بلبلی در کجا دست‌کاری شده است. در یک کانتینر در تهران این کار را انجام دادند. با محمد بلبلی مصاحبه کنید تا بگوید چه کسی گفت امضا کن و نترس، من پشتت هستم؟ آقایان اول فصل تمام بازیکنان‌شان را گرفته‌اند و هرچه نیاز داشتند، جذب کردند، حالا می‌گویند پنجره ما بسته است.

پور موسوی اضافه کرد: آنها با فرار رو به جلو از بسته شدن پنجره حرف زدند. صورتجلسه ۳۰۰ میلیونی فکر می‌کنم در باشگاه‌شان هست که امضا شد، ولی به آن عمل نکردند تا پنجره تیم بسته شود و بعد فرار کنند.

سرمربی نفت آبادان با عصبانیت درباره سرمربی فولاد صحبت کرد و خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست گفت: یک قول به شما می‌دهم. از امشب با تمام وجود جلوی جواد نکونام می‌ایستم و به او اجازه نمی‌دهم دیگر در استان خوزستان مربیگری کند، چون به من که فرزند این استانم مقابل همه توهین کرده است. فکر می‌کنم داور چهارم خیلی بزدل بود که حرف‌های او را شنید ولی به داور چیزی نگفت. با این حال من از حقم دفاع کردم، اما او به من توهین کرد و من هم به او و به همین خاطر از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی یادآور شد: این کارها در ذات من نیستم، ولی این آقا نیاز داشت بعد از دو سال یکی اینجا در اهواز در دهانش بزند. او کجای فوتبال بوده است؟ چرا فقط روبه‌روی تیم‌های خوزستانی به همه تهمت و افترا می‌زنند؟ خودشان می‌گویند و حرف ما نیست. می‌گویند بیست‌وشش، هفت هفته طلسم ما نشکسته است. این را خودشان مصاحبه می‌کنند و می‌گویند. نکونام دو سال به تمام مسئولان استان توهین کرد؛ به بازیکنان و مربیان خوزستانی هم بی‌احترامی کرد. خیلی متأسفم برای آنهایی که روی نیمکتش هستند و همیشه با نام آنها مصاحبه می‌کند. امروز آنها نیز جزو کسانی بودند که به من بی‌احترامی کردند.

تمام تلاشم را می‌کنم تا نکونام دیگر در خوزستان مربیگری نکند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شکست مقابل فولاد خوزستان گفت: باختیم و بابت این شکست عذرخواهی می‌کنیم. آنها از موقعیت‌های‌شان درست استفاده کردند، ولی ما استفاده نکردیم. در فوتبال بازنده و برنده طبیعی است، ولی چه اتفاقی رخ می‌دهد که وقتی گل دوم را می‌زنند به من بی‌احترامی می‌شود؟ همه شنیدند. البته قضاوت آقای حاج‌ملک خوب بود و به او تبریک می‌گویم که خیلی خوب سوت زد، ولی از داور چهارم گله‌مندم.

پور موسوی خاطرنشان کرد: ایشان (جواد نکونام) به من گفت جادوگر و دستیارانش تأیید کردند. ایشان باید در کمیته اخلاق ادعایش را ثابت کند. اگر من لباس مشکی با دکمه‌های سفید می‌پوشم، شما آرشیوتان را نگاه کنید، البته به جز بازی گذشته. او در چند بازی لباس مشکی با آرم قرمز پوشیده است؟! در دو سال گذشته آرشیو را نگاه کنید. من بعد از مدت‌ها لباس مشکی با دکمه سفید پوشیده‌ام. من با این لباس هم باخته‌ام و سال گذشته با پارس جنوبی هم سقوط کردم، ولی ایشان در این زمین همیشه با این پیراهن بازی کرده است.

وی درباره اینکه آیا نفت مستحق این شکست بوده است، گفت: بازی برابری بود، ولی دروازه‌بان ما روی خروج تردید کرد و گل خوردیم. فولادی‌ها در بازی موقعیت چندانی نداشتند. پاس قطری و بازی مستقیم که فوتبال نیست! تعداد پاس در زمین مسابقه است که فوتبال را نشان می‌دهد.

کد خبر 616803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha