شرکت چینی داوینچی داینامیکس که دفتر مرکزی آن در پکن قرار دارد، یک موتورسیکلت برقی شهری با نام DC۱۰۰ را طراحی کرده است که با عملکرد بالا و برد چشمگیر۴۰۰کیلومتر دارای ترفندهای روباتیک حیرت‌آور از جمله توانایی کنترل عادل به‌صورت خود و حرکت دنبال شما را دارد.

داوینچی2

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت نیواطلس، داوینچی انواع ویژگی‌ها را برای موتورسیکلت خود ارائه داده است، اما حتی برخی از مشخصات اساسی هم چندان در دسترس قرار ندارد.

برای یک تازه‌کار در ساخت موتورسیکلت، اگرچه قدرت موتور به حداکثر ۱۳۵ اسب‌بخار می‌رسد، اما آنها را در رده موتورسیکلت‌های سریع الکتریکی قرار می‌دهد. شرکت گفته است که یک سیستم کنترل هوشمند را اجرا می‌کند که چندین موتور مختلف را به‌طور یکپارچه ادغام می‌کند. اینکه چگونه و دقیقا چند موتور، موضوعی است که اعلام نشده، اما در جایی هم به این موضوع اشاره شده که قدرت واقعی این موتورسیکلت، ۱۳۷ اسب‌بخار است.

حداکثر گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر ذکر شده است. همچنین شتاب صفر تا صد DC۱۰۰ بین ۳ تا ۴ ثانیه خواهد بود.

باتری ۱۷.۷ کیلووات ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۳۰ دقیقه‌ای یکی از مزایای این وسیله نقلیه به‌حساب می‌آید.

موتورسیکلت چینی که صاحبش را پیدا می‌کند و به سمتش می‌آید

این موتورسیکلت ترمز ترکیبی ABS و کنترل کشش برای مبتدیان دارد، اما همه اینها کاملا استاندارد هستند. جالب‌تر از ویژگی «خزش» DC است که هنگام آزاد شدن اهرم ترمز، موتورسیکلت را به آرامی به جلو حرکت می‌دهد؛ دقیقاً مانند یک اتومبیل اتوماتیک.

این موتورسیکلت مجهز به کنترل از راه دور مبتنی بر یک اپلیکیشن است و بنابراین به‌طور بالقوه می‌توانید همه چیز را در کنترل داشته باشید و موتور خود را از هر جایی که پارک کرده‌اید به سمت خود بیاورید.

کد خبر 616513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha