شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
۰ نفر

«سید احمد قریشی» جانباز دفاع مقدس و از فرماندهان لشکر فاطمیون به فیض شهادت نائل آمد.

احمد قریشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دفاع‌پرس ، «سید احمد قریشی» از فرماندهان لشکر فاطمیون (مدافعان حرم در سوریه) و یکی دیگر از اعضای خانواده شهیدان قریشی که در طول هشت سال دفاع مقدس شش شهید را تقدیم این نظام و انقلاب کردند، به فیض شهادت نائل آمد.

وی که از جانبازان دوران دفاع مقدس بود و حدود سه سال در راه دفاع از حرم مبارزه کرد، به دلیل جراحات ناشی از جنگ ‌تحمیلی، در سوریه بدحال و به بیمارستان بقیه‌الله الاعظم تهران منتقل شد و در همان بیمارستان به یاران شهیدش پیوست.

سید احمد قریشی اهل روستای برغان از توابع شهرستان کرج، فرزند شهید سید کمال قریشی، برادر شهید سید محمود قریشی و پسرعموی چهار برادر شهیدان قریشی، از فرماندهان سابق ستاد بسیج کرج و از مسئولان سابق سپاه تهران بود و در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و با دشمن بعثی جنگید.

پیکر این شهید والامقام فردا یکشنبه سوم مرداد ساعت 9:30 از میدان شهدای کرج به سمت امامزاده محمد (ع) به صورت خودرویی تشییع و در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع)، در جوار پدر و برادر شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش تسنیم،  مدیر کل بنیاد شهید استان البرز ، گفت: حاج سید احمد قریشی مجاهد فی سبیل الله، جانباز سرافراز دوران جنگ تحمیلی، از مدافعان حرم آل الله در سوریه، مسئول تبلیغات لشکر 10 حضرت سید الشهداء(ع) در عملیات‌های عاشورای 3 و والفجر8،  فرزند شهید سید کمال و برادر شهید سید محمد و پسرعموی چهار برادر شهید قریشی، پس از سال‌ها مجاهدت به‌ علت جراحات وارده در دوران دفاع مقدس در سوریه به شهادت رسید.

کد خبر 616460

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha