استاندار تهران درباره احتمال تمدید طرح تعطیلات کرونایی و نیز آمار واکسن‌های تزریق‌شده تاکنون در تهران توضیحاتی داد.

محسنی بندپی - استاندار تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به اینکه روزانه ۴۵ هزار دوز واکسن در استان تهران تزریق می‌شود، گفت: در وضعیت کنونی آمادگی داریم تا این تعداد را به ٨٠ هزار تزریق افزایش دهیم.

تداوم تعطیلات کرونایی در پایتخت بعید است.

محسنی بندپی در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۱۳ نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی، بادی و برقی آبی کشور و بهره برداری از نیروگاه ۴۲۰ کیلوواتی خورشیدی تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران، در جمع خبرنگاران گفت: مهم‌ترین مواردی که در مقابله با کرونا همچنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است. مورد مهم دیگر پوشش وسیع واکسیناسیون است که به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه درحال‌حاضر روزانه ۴۵ هزار دوز واکسیناسیون در استان تهران تزریق می‌شود، گفت: این آمادگی را داریم که آمار را به ٨٠ هزار تزریق افزایش دهیم.

محسنی بندپی در ادامه در خصوص اینکه آیا تعطیلات کرونایی تهران افزایش خواهد یافت یا خیر، بیان داشت: برقراری تعطیلات به دستور ستاد ملی کرونا انجام می‌شود و بعید می‌دانم که تمدید شود.

وی افزود: همین اقدامات و وقفه‌ای که در خدمات زیربنایی کشور ایجاد می‌شود، می‌تواند خسارات دیگری را به بار بیاورد.

کد خبر 616446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 53
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • باقرنژاد IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    20 2
    شما الکی تعطیل می‌کنید. اصلا اسمی از کرونا نیست. ما مشاهده می‌کنیم در شهرها و روستاها و اماکن عمومی... توجهی دیگه نمی‌کنند. پس بهتر است هرکسی مواظب زندگی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی خودش باشد و همه واکسن بزنند. از آن‌طرف تعطیل کنیم به پنجشنبه و جمعه بخورد، بعد مردم کیف به دست بروند بیرون از شهر. فایده ندارد.
  • Tohid IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    17 5
    نه که خیلی هم تعطیل شد
  • ناشناس IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    27 0
    شما تهران و کرج رو تعطیل می‌کنین و می‌ندازین به جون ما مازندرانی‌ها! اگه مسافرت ممنوعه این همه مسافر از تهران و کرج و مشهد توی مازندران چکار می‌کنن؟ بعضی‌ها نه به فکر خودشون هستند نه به فکر ما بومی‌ها. بعد از تعطیلات هم آمار کرونایی مازندران می‌رسه به قرمز. آخه چرا بعضی‌ها اینقدر خودخواه هستند؟...
    • الهام IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      9 1
      چه تعطیلی‌ای؟ اگر می‌خواهید از کرونا مردم رها بشن کل تهران تعطیل بشه، مردم بدبخت باید چکار کنن؟ چرا درمانگاه این چند روز واکسن نزدن؟ اگر کرونا هست پس صف واکسن برای چیه؟ معلومه مردم تو این صف‌ها مبتلا میشن.
  • ناشناس IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    26 2
    باسلام اگر ما مردم ایران میخواهیم پیشرفت کنیم اول باید افکارمان را اصلاح و مثبت کنیم دوم همدیگر را دوست داشته باشیم اگر این دو خصلت را همه ما داشته باشیم نه تنها کرونا نه تنها گرانی بلکه تمامی مشکلاتشان حل میشود ما باید خودمان درست شویم تا درست شود.