مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن هشدار شیوع مجدد کرونا در استان، افزود: زنگ خطر موج کرونا در استان به صدا در آمده است.

كروناويروس

دکتر محمود رضا مرادی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد افزایش بیماران بستری در بیمارستان‌ها و نیز قرمز شدن برخی از شهرستان‌های استان بوده‌ایم به همشهری آنلاین گفت: میانگین بیماران بستری روزانه در هفته آخر تیر نسبت به هفته اول ۳۲ درصد افزایش داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: میانگین روزانه مبتلایان نیز  در هفته آخر تیر نسبت به هفته اول ۴۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در ابتدای تیر ۳۵۶ تخت بیمارستانی در اختیار بیماران مبتلا به کرونا بود اما در انتهای تیر  این عدد به ۴۲۵ تخت رسیده است که نشان دهنده افزایش تعداد بیماران نیازمند بستری در بیمارستان است.

مرادی از مردم خواست تا با رعایت دستورات بهداشتی، از خود و خانواده مراقبت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خاتمه به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۴ بیمار مثبت بستری و ۱۷۴ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

وی درباره تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته نیز گفت: ۲ نفر طی شبانه روز گذشته در استان کرمانشاه به علت کرونا جان باختند. مجموع جان باختگان در استان به هزار و ۹۵۱ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: هم اکنون ۴۴۳ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

کد خبر 616404
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha