مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش درباره چگونگی اطلاع‌رسانی به معلمان برای واکسیناسیون علیه کرونا توضیح داد.

مدرسه-کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محسن‌بیگی مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رایزنی‌ها و برنامه ریزی‌های لازم با وزارت بهداشت انجام شده است، درباره جزئیات واکسیناسیون معلمان گفت که زمان دقیق هنوز معلوم نیست، اما زیرساخت‌های لازم را تهیه کردیم.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی برای زمان دقیق کار مانند سایر گروه‌های مشمول واکسیناسیون، با پیامک و از طریق سامانه انجام می‌شود و در زمینه محل تزریق معلمانی که محل زندگی و محل خدمت آن‌ها تفاوت فاحشی دارد هم وزارت بهداشت تمهیداتی اندیشیده است.

محسن‌بیگی تصریح کرد: هفته گذشته هماهنگی‌هایی به عمل آمد تا مراکز تجمیعی صرفا برای واکسیناسیون معلمان در نظر بگیریم و این کار محقق شد.

مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش با یادآوری این موضوع که همه کادر آموزشی که به نوعی با معلمان دانش آموزان در ارتباط هستند، واکسینه می‌شوند، بیان کرد: برای آن دسته از سربازمعلمان و دانشجومعلمانی هم که به تازگی به جمع معلمان می‌پیوندند، لیستی جدید تهیه خواهیم کرد تا واکسیناسیون این طیف هم انجام شود و تعدادشان بیش از ٢٠ تا ٣٠هزار نفر نخواهد بود.

وی همچنین درباره بازگشایی مدارس هم اظهار نظر را به روزهای آتی موکول کرد.

کد خبر 616252

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha