وزیر بهداشت با بیان اینکه به دلیل رعایت نشدن پروتکل‌ها بسیار نگرانیم، درباره تکلیف بازگشایی مدارس با توجه به خیز پنجم کرونا توضیح داد و تاکید کرد که تکلیف این مساله از حالا قابل پیش‌بینی نیست.

سعید نمکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت امروز در حاشیه بازدید سرزده از مرکز واکسیناسیون ایرانمال در غرب تهران، اظهار کرد: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها بسیار نگرانیم. همکاران در بخش سلامت بسیار تحت فشار هستند. عدم رعایت پروتکل‌ها ما را گرفتار کرده است و اگر همه رعایت رعایت نکنند، کرونا ما را گرفتارتر خواهد کرد.

وزیر بهداشت افزود: وقتی جایی را قرمز اعلام می‌کنیم، گویی شرایط آبی است. کسی گوش به حرف نمی‌دهد. مردم همیشه همراه بودند و ما از باقی بخش‌ها که باید کمک مان کنند انتظار داریم که بیشتر از این کمک کنند و ما را در این معرکه تنها نگذارند.

نمکی درباره تکلیف بازگشایی مدارس با توجه به خیز پنجم کرونا و سفرهای تابستانی احتمالی هموطنان، گفت:  بازگشایی مدارس اکنون قابل پیش‌بینی نیست،  امیدواریم بتوانیم با واکسیناسیون معلمان به عنوان یک گروه آسیب‌پذیر و نیز با رعایت پروتکل‌ها مدارس را باز کنیم. امیدواریم.

کد خبر 614740

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha